مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

حراج مدیران خودرو ویژه خودروهای شاسی بلند

حراج مدیران خودرو ویژه خودروهای شاسی بلند در بخشنامه فروش اعتباری آذرماه 1402، شرکت مدیران خودرو تعدادی از محصولات خود را برای فروش اقساطی اعلام کرده است. این بخشنامه برای ماه جاری، ۹ خودرو را با شرایط اقساطی ارائه می‌دهد. برای هر خودرو، دو نوع شرایط اقساطی مختلف در نظر گرفته شده است. مدت زمان بازپرداخت اقساط تمامی خودروها پنج سال یا 60 ماه می‌باشد.

حراج مدیران خودرو ویژه خودروهای شاسی بلند

در بخشنامه فروش اعتباری آذرماه ۱۴۰۲، شرکت مدیران خودرو تعدادی از محصولات خود را برای فروش اقساطی اعلام کرده است.

این بخشنامه برای ماه جاری، ۹ خودرو را با شرایط اقساطی ارائه می‌دهد.

برای هر خودرو، دو نوع شرایط اقساطی مختلف در نظر گرفته شده است. مدت زمان بازپرداخت اقساط تمامی خودروها پنج سال یا ۶۰ ماه می‌باشد.

بر اساس جدول مربوطه، پنج محصول از برند ام‌وی‌ام در این شرایط فروش موجود هستند. این خودروها شامل ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای، X33 کراس دستی و اتوماتیک، آریزو ۵ اسپرت و ام‌وی‌ام X55 پرو می‌شوند. مشابه قیمت‌گذاری ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک و ام وی ام X33 کراس اتوماتیک، به نظر می‌رسد نسخه اتوماتیک ام‌وی‌ام X22 پرو دیگر در سبد تولیدات مدیران خودرو وجود نداشته باشد و جایگزین آن توسط نسخه ایکس ۳۳ کراس شده باشد.

طرح جالب کرمان موتور ویژه یلدا

همچنین چهار خودرو از برند فونیکس که جزء زیرشاخه لوکس مدیران خودرو محسوب می‌شوند، در این فهرست گنجانده شده‌اند. این خودروها شامل آریزو ۶ پرو، فونیکس FX و دو مدل از تیگو ۸ پرو می‌باشند. تولید نسخه پایه تیگو ۸ پرو نیز متوقف شده است و در آینده، تیگو ۷ پرومکس به عنوان جایگزین ارائه خواهد شد. اما مهم بدانید که تیگو ۷ پرو در این شرایط فروش موجود نیست.

حراج مدیران خودرو ویژه خودروهای شاسی بلند در بخشنامه فروش اعتباری آذرماه 1402، شرکت مدیران خودرو تعدادی از محصولات خود را برای فروش اقساطی اعلام کرده است. این بخشنامه برای ماه جاری، ۹ خودرو را با شرایط اقساطی ارائه می‌دهد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  عرضه خودروها در طرح یکپارچه امروز 4 اردیبهشت 1402

مطالب مرتبط

میزان سود دلالان از فروش حواله های خودرو

سجاد ناجی

سايپا ۱۵۱ از امروز ۲۳ دی ماه تا زمان تکمیل ظرفیت پیش فروش می شود!

mortazavi

جریمه چندهزاری میلیاردی بهمن موتور گران فروش !

mortazavi

نظر دهید.