مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

حذف شدن عرضه خودرو در کالا بورس از لایحه بودجه

حذف شدن عرضه خودرو در کالا بورس از لایحه بودجه

اعضای کمیسیون تلفیق قانون بودجه ۱۴۰۲ گفتند: با تصمیم کمیته یکپارچه سازی; موضوع خرید و فروش خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال آینده خارج شده است.
محمدرضا تاج الدینی ضمن اشاره به بررسی موارد ارجاعی در لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق در عرضه خودرو بورس کالا گفت که در این زمینه کمیسیون تلفیق قبلا پیشنهادی را به تصویب رسانده بود که ۱۵ درضد از منابع آن برای خودروسازان و باقیمانده به دولت برمیگشت.
وی افزود: علاوه بر این پیشنهاد دیگری در طرح مجلس تصویب شد که می گوید اگر خودرو در بورس عرضه می شود باید بر اساس شرایط باشد و بیش از ۱٫۲ دهم نباشد که این ابهام دارد.و  به کمیسیون ارجاع داده می شود.
یکی از اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ تاکید کرد: بنابراین بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق اولین درخواست در لایحه بودجه مربوط به تامین خودرو در بورس کالا بود و دومین درخواست که مربوط به تعیین شرایط پرونده است از لایحه حذف شد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: سعی و تلاش مجلس در لایحه بودجه کل کشور این است که به گونه ای عمل کند که هیچ رانتی در حوزه عرضه خودرو ایجاد نشود. وی تاکید کرد: بنابراین مشکل عرضه خودرو به بورس از لایحه بودجه حذف شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  جریمه 138 هزار میلیارد ریالی برای بهمن موتور گران فروش...

مطالب مرتبط

قیمت خودرو مکث تیارا و عرضه در سامانه یکپارچه خودرو

mortazavi

انجام مراحل شماره گذاری ۳ هزار رنو مانده در‌ پارکینگ ها

سجاد ناجی

خارجی های بازار چند ؟!؟ در شنبه ۹ دی ماه

mortazavi

نظر دهید.