مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

جک S3 نقد و اقساط از کرمان موتور در سامانه یکپارچه

جک S3 را به صورت نقد و اقساط از کرمان موتور در سامانه یکپارچه فرصت نقدی و اقساطی برای جک S3 از سوی کرمان موتور در دسترس علاقمندان قرار دارد. این طرح فروش قسطی از طریق سامانه یکپارچه فروش برای مشتریان در دسترس است.

جک S3  نقد و اقساط از کرمان موتور در سامانه یکپارچه

فرصت نقدی و اقساطی برای جک S3 از سوی کرمان موتور در دسترس علاقمندان قرار دارد. این طرح فروش قسطی از طریق سامانه یکپارچه فروش برای مشتریان در دسترس است.

بر اساس شرایط بازار، شرکت‌های خودروسازی به روش قسطی خودرو پرداخته‌اند. کرمان موتور نیز برخی از محصولات خود را با تحویل در مدت ۹۰ روزه به صورت نقد و اقساط به متقاضیان ارائه می‌دهد. این طرح فروش قسطی از طریق سامانه یکپارچه فروش در دسترس علاقمندان است. این خودروسازان امکان خرید خودروی کراس اوور را با شرایط اقساطی و پرداخت دو نوع پیش‌پرداخت فراهم می‌کنند، همچنین در صورت تمایل، با پرداخت حدود ۹۱۰ میلیون تومان، این خودرو را به صورت نقدی نیز خریداری کنند.

فروش KMC ایکس ۵

کرمان موتور ارائه دادن خودروی جک S3 را با دو گزینه پیش‌پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی یا ۶۵۰ میلیون تومانی برای مشتریان ممکن کرده است. متقاضیان با پرداخت مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان، می‌توانند بقیه مبلغ خودرو را به صورت اقساط ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماهه پرداخت کنند. اما در صورت انتخاب پیش‌پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی، تنها می‌توانند اقساط را در بازه ۱۸ یا ۲۴ ماهه به حساب اعلامی توسط کرمان موتور واریز کنند. پرداخت اقساط با چک و هر سه ماه یکبار است. در صورت انتخاب بازه ۲۴ ماهه، اقساط ماهیانه حدوداً ۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و در صورت انتخاب بازه ۱۸ ماهه، اقساط حدوداً ۱۰۵ میلیون تومانی خواهد بود. اولین چک باید تا تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود و تحویل خودروها در اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود. جریمه دیرکرد سه درصد ماهانه نیز توسط کرمان موتور محاسبه می‌شود. جک S3 در دو رنگ سفید و مشکی در این طرح فروش موجود است.

مطالعه بیشتر  قیمت جدید پژو 207 دستی در بورس کالا- دی ماه 1401
نوع پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت بازه اقساط ۲۴ ماهه
۶۵۰ میلیون تومان بین ۱۸ تا ۳۰ ماه ۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
۴۰۰ میلیون تومان ۱۸ یا ۲۴ ماه ۱۰۵ میلیون تومان
  • نحوه پرداخت: اقساط بوسیله چک هر سه ماه یکبار.
  • اولین چک: پرداخت تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۳٫
  • تحویل خودروها: اسفند ۱۴۰۲٫
  • جریمه دیرکرد: سه درصد ماهانه.
  • رنگ‌های موجود: سفید و مشکی.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ایران خودرو خواستار آزادسازی قیمت خودروها

سجاد ناجی

امروز ۱۷ خرداد قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو

mortazavi

مدیریت بازار خودرو با قرعه کشی!

سجاد ناجی

نظر دهید.