مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

جنجال بورسی جدید ایران خودرو حاشیه ساز شد….

جنجال بورسی جدید ایران خودرو حاشیه ساز شد.... نماد خساپا به عنوان پرچم‌دار فروش در ماه تیر سال جاری ظاهر شد. در طی این ماه، خساپا با دستیابی به فروش بالغ بر ۷ هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان، بیش از ۴۵ درصد از کل فروش فصل بهار را به خود اختصاص داده است.

جنجال بورسی جدید ایران خودرو حاشیه ساز شد….

نماد خساپا به عنوان پرچم‌دار فروش در ماه تیر سال جاری ظاهر شد. در طی این ماه، خساپا با دستیابی به فروش بالغ بر ۷ هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان، بیش از ۴۵ درصد از کل فروش فصل بهار را به خود اختصاص داده است.

در ماه تیر، ایران‌خودرو موفق به ثبت فروشی به ارزش ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در بورس شده است. اگر این مقدار فروش را با آمار فروش در فصل بهار مقایسه کنیم، می‌توانیم ببینیم که این شرکت توانسته حدود ۳۶ درصد از حجم کل فروش فصل بهار را در ماه تیر دستیابی کند. به علاوه، نماد خاور نیز در همین دوره فروشی به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان داشته است و از این طریق حدود ۳۳ درصد از کل فروش بهار را در یک ماه به دست آورده است.

اما وضعیت شرکت‌های خدیزل و خزامیا به طور کاملاً متفاوت است. در ماه تیر امسال، شرکت خدیزل موفق به ثبت فروشی به ارزش ۹۰۹ میلیارد تومان در بورس شده است. همچنین، شرکت خزامیا نیز فروشی به ارزش ۳۷۵ میلیارد تومان در همین دوره داشته است. این ارقام در مقایسه با فروش در فصل گذشته به شدت کاهش یافته‌اند. خزامیا با فروش ۳۷۵ میلیارد تومان در ماه تیر تنها حدود ۶ درصد از کل فروش فصل بهار را در این ماه تحقق داده است. با این حال، بررسی گزارش ماهانه فروش این شرکت نشان می‌دهد که خزامیا تولید خوبی داشته است؛ اما به نظر می‌رسد تصمیمی به فروش این محصولات ندارد.

مطالعه بیشتر  طرح چکی و اقساطی برای پیش فروش کشنده فوتون H4 دستی (شرایط و زمان)

در ماه تیر امسال، شرکت خدیزل توانسته است فروشی به ارزش یک چهارم از کل فروش فصل بهار را به ثبت برساند. به این ترتیب، تنها نماد خساپا توانسته است به‌عنوان پرچم‌دار فروش خوب در ماه تیر سال جاری مطرح شود. شرکت خساپا با فروش به ارزش ۷ هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان در این ماه، موفق به کسب بیش از ۴۵ درصد از کل فروش فصل بهار شده است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تکلیف ۳ هزار شکایت از خودروسازان به دلیل فروش بدون اعلام قیمت چه شد؟

mortazavi

ساماندهی بازار خودرو با فروش خودرو در بورس کالا

سجاد ناجی

مدیران خودرو طرح اقساطی با مدل ۱۴۰۳ به فروش می رسد

mortazavi

نظر دهید.