مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خبر خودرو جدید با قیمت پژو پارس صفر و کارخانه امروز ۲۸ آبان ماه

خبر خودرو جدید با قیمت پژو پارس صفر و کارخانه امروز 28 آبان ماه در جدیدترین گزارشات خبر خودرویی از 22 شرقی به بررسی قیمت خودروهای داخلی و مدل خودروی ایرانی پژو پارس خواهیم پرداخت. پژو پارس، یکی از خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو است که در بازار خودروی ایران به‌عنوان یکی از خودروهای بسیار محبوب و پرفروش شناخته می‌شود. این خودرو با طراحی ساده و کلاسیک، مناسب برای استفاده روزمره و در شهر محسوب می‌شود. پژو پارس با موتورهایی با توانایی متغیر از ۷۵ تا ۱۰۰ اسب بخار و مصرف سوخت مناسب، به‌عنوان یکی از خودروهای اقتصادی و کارآمد در بازار خودروی ایران شناخته می‌شود.

خبر خودرو جدید با قیمت پژو پارس صفر و کارخانه امروز ۲۸ آبان ماه در جدیدترین گزارشات خبر خودرویی از ۲۲ شرقی به بررسی قیمت خودروهای داخلی و مدل خودروی ایرانی پژو پارس خواهیم پرداخت.

پژو پارس، یکی از خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو است که در بازار خودروی ایران به‌عنوان یکی از خودروهای بسیار محبوب و پرفروش شناخته می‌شود. این خودرو با طراحی ساده و کلاسیک، مناسب برای استفاده روزمره و در شهر محسوب می‌شود. پژو پارس با موتورهایی با توانایی متغیر از ۷۵ تا ۱۰۰ اسب بخار و مصرف سوخت مناسب، به‌عنوان یکی از خودروهای اقتصادی و کارآمد در بازار خودروی ایران شناخته می‌شود.

امروز ۲۸ آبان ماه قیمت پژو پارس صفر چند است؟

قیمت خودروی پژو پارس LX صفر، ابتدا ۶۲۷ میلیون تومان بوده است و امروز با یک کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی، به ۶۲۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای فرانسوی 

قیمت خودروی پژو پارس XU۷P ابتدا ۵۰۲ میلیون تومان بوده و امروز با کاهش ۲ میلیون تومانی به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین، خودروی پژو پارس ELX-TU۵ در بازار به قیمت ۶۴۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو پارس در کارخانه با چه قیمتی به فروش می رسد؟

قیمت کارخانه خودروهای پژو پارس از ۲۷۵ میلیون تا ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است. خودروی پژو پارس XU۷P سال سفارشی در نمایندگی با قیمت ۳۰۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. همچنین، پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز با قیمت ۳۳۳ میلیون تومان در نمایندگی به فروش می‌رسد. علاوه بر این، قیمت پژو پارس XU۷P سال در نمایندگی به ۲۹۴ میلیون تومان می‌رسد.

مطالعه بیشتر  مقاومت در برابر کاهش قیمت‌ خودرو
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژوپارس LX ۱۴۰۲ صفر ۶۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال سفارشی ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۰۹,۵۴۵,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۳۳,۸۹۷,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۷۵,۲۰۱,۰۰۰
پژو پارس ELX-TU۵ ۱۴۰۱ صفر ۶۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۱ صفر ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۱ صفر ۴۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۱ صفر ۴۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P ۱۴۰۱ صفر ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۱ صفر ۶۰۵٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۰ صفر ۴۶۷٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۰ صفر ۵۸۸٬۰۰۰٬۰۰۰

 

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

چگونه زمینی به ترکیه سفر کنیم + راهنمای سفر

نویسنده ارشد

طرح فروش ایران خودرو دیزل ویژه آذرماه

mortazavi

قیمت رانا در ۱۰ ابان ماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.