مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

گزارش جدید از قیمت انواع خودروها امروز ۲۵ دی ماه

گزارش جدید از قیمت انواع خودروها امروز 25 دی ماه در روز دوشنبه، ۲۵ دی ۱۴۰۲، مشاهده می‌شود که قیمت‌های خودروها در بازار ایران به طور کلی دچار افزایش شده است. بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی با افزایش قیمت مواجه هستند، در حالی که تعداد اندکی از محصولات با افت قیمت یا ثبات در مواجهه هستند.

گزارش جدید از قیمت انواع خودروها امروز ۲۵ دی ماه

در روز دوشنبه، ۲۵ دی ۱۴۰۲، مشاهده می‌شود که قیمت‌های خودروها در بازار ایران به طور کلی دچار افزایش شده است. بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی با افزایش قیمت مواجه هستند، در حالی که تعداد اندکی از محصولات با افت قیمت یا ثبات در مواجهه هستند.

در روز گذشته، رشد نرخ دلار متوقف شده است و این اتفاق ممکن است موجب کاهش نرخ رشد قیمت در بازار خودرو گردد. اگر نرخ دلار به کاهش بیفتد، امکان دارد که روند افزایشی قیمت‌ها در بازار خودرو در روزهای آینده کاهش یابد. این نکته نشان از تأثیر مستقیم نرخ ارز بر وضعیت بازار خودرو دارد.

امروز، قیمت خودروهای داخلی نسبت به صبح افزایش داشته است، با این حال در برخی موارد، ثبات قیمت نیز در بازار مشاهده می‌شود.

برای مثال، خودروی کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا، که روز گذشته ۱۳ میلیون تومان افزایش قیمت داشت، امروز نیز با افزایش هفت میلیون تومان دیگر به کانال ۴۰۵ رسیده است.

از سوی دیگر، شاهین G که سدان رده بالای سایپا است، روز گذشته ۲۶ میلیون تومان گران‌تر شده بود و امروز با ۱۵ میلیون تومان دیگر رشد قیمت داشته و به نرخ ۶۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین، پژو پارس LX TU۵، یکی از سدان‌های محبوب بازار، با رشد ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هفته گذشته، تارا اتوماتیک V۴، یکی از گران‌ترین خودروهای تولید داخل نیز، قیمت خود را از کانال یک میلیون تومان بالاتر گذاشت. این سدان لوکس ایران خودرو با ۳۰ میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته، با قیمت یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مطالعه بیشتر  حواشی خودروسازان ایرانی | خطای ایران خودرو برای اعلام قیمت هایما 8S!

قیمت خودروهای تولیدی شرکت سایپا نیز در بازار افزایش یافته است.

به عنوان مثال، قیمت خودروی شاهین با رشد ۱۰ میلیون تومان به ۶۲۵ میلیون تومان ارتقا یافته است. همچنین، تیبا که در روز گذشته رشد ۱۵ میلیون تومانی داشت، امروز با قیمت ۳۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

همچنین، قیمت خودروی کوییک اتوماتیک نیز با افزایش ۵ میلیون تومان به ۴۶۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز انواع خودرو ایرانی در بازار
مدل خودرو مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
سمند LX EF۷ دوگانه سوز ۱۴۰۱ صفر ۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سمند (EF۷) ۱۴۰۱ صفر ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس سال (LX ) ۱۴۰۲ صفر ۷۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۱ صفر ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ صفر ۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷اتوماتیک TU۵ ۱۴۰۲ صفر ۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (فرمان برقی) ۱۴۰۲ صفر ۶۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه ای ۱۴۰۲ صفر ۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو ۱۴۰۲ صفر ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای ساده ۱۴۰۲ صفر ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما S۷ ۱.۸ لیتر توربو پلاس ۱۴۰۲ صفر ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۴۰۲ صفر ۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا اس ۱۴۰۲ صفر ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا EX دنده ای ۱۴۰۱ صفر ۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ صفر ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ صفر ۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهینG ۱۴۰۲ صفر ۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک R پلاس اتوماتیک ۱۴۰۱ صفر ۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۴۰۲ صفر ۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S ۱۴۰۲ صفر ۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۲ صفر ۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ صفر ۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت لاکچری ۱۴۰۱ صفر ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۱ صفر ۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مطالعه بیشتر  با وجود تحریم به تولید شاهین رسیدیم !

گزارش جدید از قیمت انواع خودروها امروز ۲۵ دی ماه در روز دوشنبه

نیم نگاهی به قیمت خودروهای مونتاژی خارجی

افزایش قیمت در بازار خودروهای مونتاژی نیز به شدت ادامه دارد و برخلاف خودروهای داخلی، شاهد افزایش شدیدتری در این دسته هستیم. به عنوان مثال، خودروی ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری، یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار بود، اما در طول افزایش قیمت‌های گذشته، این کراس‌اوور با افزایش ۲۰ میلیون تومانی از ابتدای معاملات امروز به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین، فردا T۵ یکی دیگر از خودروهای مونتاژی بازار است که همانند X۲۲ اسپرت لاکچری، تا کنون از افزایش قیمت‌ها مصون بوده است. قیمت این خودرو نیز با افزایش ۸۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته، به کانال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در مقابل، فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره یکی از معدود خودروهایی است که نسبت به روز گذشته افت قیمت داشته و با ارزان شدن ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، با قیمت یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کراس‌اوور دیگنیتی پرستیژ از محبوب‌ترین خودروهای بازار باز هم در رشد قیمت‌ها رکورددار است. این خودرو که در روز گذشته به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده بود، امروز نیز با افزایش ۱۴۰ میلیون تومان دیگر، به قیمت دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این افزایش قیمت به معنای آن است که دیگنیتی پرستیژ تنها در دو روز ۲۵۰ میلیون تومان گران‌تر شده است. این افزایش نشان‌دهنده تاثیر قوی درخواست بازار بر روند قیمت‌دهی به این خودرو محبوب است.

گزارش جدید از قیمت انواع خودروها امروز 25 دی ماه  در روز دوشنبه، ۲۵ دی ۱۴۰۲، مشاهده می‌شود که قیمت‌های خودروها در بازار ایران به طور کلی دچار افزایش شده است. بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی با افزایش قیمت مواجه هستند، در حالی که تعداد اندکی از محصولات با افت قیمت یا ثبات در مواجهه هستند.
گزارش جدید از قیمت انواع خودروها امروز ۲۵ دی ماه در روز دوشنبه
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت انواع رنو در ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

در بازار خودروهای خارجی چخبر است؟ (۱۰ مهرماه ۱۴۰۲)

mortazavi

معرفی خودروی استون مارتین والیانت ۲۰۲۵ + مشخصات فنی و امکانات

mortazavi

نظر دهید.