مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

جدیدترین قیمت پژو ۲۰۷ اعلام شد

جدیدترین قیمت پژو 207 اعلام شد (27مهرماه) قیمت های جدید دو مدل جدید از خودروی پژو 207 توسط شورای رقابت اعلام شده است.  شورای رقابت تصمیم خود درباره نرخ گذاری محصولات جدید ایران خودرو را اعلام کرد. این تصمیم بر مبنای افزایش آپشن‌های جدید به‌روز شده محصولات این شرکت اتخاذ گردیده است. در اطلاعیه جدید این شورا، خودروهای پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای دستی و اتوماتیک نیز با افزودن ویژگی‌های جدید به عنوان محصولات جدید معرفی شده‌اند.

جدیدترین قیمت پژو ۲۰۷ اعلام شد (۲۷مهرماه)

قیمت های جدید دو مدل جدید از خودروی پژو ۲۰۷ توسط شورای رقابت اعلام شده است.

شورای رقابت تصمیم خود درباره نرخ گذاری محصولات جدید ایران خودرو را اعلام کرد. این تصمیم بر مبنای افزایش آپشن‌های جدید به‌روز شده محصولات این شرکت اتخاذ گردیده است. در اطلاعیه جدید این شورا، خودروهای پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای دستی و اتوماتیک نیز با افزودن ویژگی‌های جدید به عنوان محصولات جدید معرفی شده‌اند.

برهمین اساس، قیمت کارخانه ای پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دستی با قیمت ۴۸۰ میلیون و قیمت کارخانه ای ۲۰۷ سقف شیشه ای نیز ۵۸۲ میلیون تومان است که توضیحاتی در مورد امکانات و آپشن های این مدل اعلام نشده است.

همچنین اعلام شده که قیمت های ذکر شده به شکل پایه بوده که توسط شورای رقابت تعیین و تصویب شده است و هزینه های جانبی (۱۳٫۵ درص) مانند: شماره گذاری، مالیات، عوارض و … می باشد که براساس آن افزوده و قیمت نهایی محصول نیز به دست می آید.

جدیدترین قیمت پژو 207 اعلام شد (27مهرماه)  قیمت های جدید دو مدل جدید از خودروی پژو 207 توسط شورای رقابت اعلام شده است. 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  هنوز آیین نامه واردات خودرو صادر نشده است

مطالب مرتبط

مشخصات فنی و امکانات نیسان سنترا ۲۰۲۴

mortazavi

خبر امروز خودرو ارزان ترین مدل فیدلیتی کدام یک است!

mortazavi

بالاخره واردات خودرو را با چه سناریویی بشناسیم!

mortazavi

نظر دهید.