مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

جدیدترین قیمت پژو ۲۰۶ باعث بهم ریختگی بازار شد!

جدیدترین قیمت پژو 206 باعث بهم ریختگی بازار شد! قیمت پژو 206 تیپ 2 در بازار آزاد با قیمت 480 میلیون تومان معامله می شود. مدلی که یکی از ارزان ترین قیمت محصولات ایران خودرو به شمار می رود و مانند دیگر خودروهای این کارخانه با قیمت های دیروز ثبت شدند.  خودروی رانا پلاس از دیگر محصولات ایران خودرو با سقف فلزی 490 میلیون تومان است و فروشنده های پژو پارس ساده قیمتی برابر با 475 میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد دادند.  خودروی دنا پلاس اتوماتیک که یکی از مدل های گرانقیمت خودروهای داخلی به شمار می رود و برابر با 820 میلیون تومان خرید و فروش می شود.  خودروی پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای با قیمت 820 میلیون تومان هزینه دارد. قیمت تارا 72 در بازار آزاد به 785 میلیون تومان رسیده و دیگر محصولات ایران خودرو در جدول زیر ذکر شده است:

جدیدترین قیمت پژو ۲۰۶ باعث بهم ریختگی بازار شد!

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار آزاد خودروهای ایرانی با قیمت ۴۸۰ میلیون تومان معامله می شود. مدلی که یکی از ارزان ترین قیمت محصولات ایران خودرو به شمار می رود و مانند دیگر خودروهای این کارخانه با قیمت های دیروز ثبت شدند.

خودروی رانا پلاس از دیگر محصولات ایران خودرو با سقف فلزی ۴۹۰ میلیون تومان است و فروشنده های پژو پارس ساده قیمتی برابر با ۴۷۵ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد دادند.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک که یکی از مدل های گرانقیمت خودروهای داخلی به شمار می رود و برابر با ۸۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان هزینه دارد. قیمت تارا ۷۲ در بازار آزاد به ۷۸۵ میلیون تومان رسیده و دیگر محصولات ایران خودرو در جدول زیر ذکر شده است:

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

دردسر جدید خودروهایی که غیرمجاز دوگانه سوز شدند

Sajjad Amanian

قیمت فیدلیتی در مدل های مختلف امروز ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳

mortazavi

مدیران خودرو ثبت نام جدید و قیمت کارخانه ای محصولات (اقساط ۶۰ ماهه)

mortazavi

نظر دهید.