مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو

جدیدترین قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو 9 شهریور  امروز پنجشنبه 9 شهریورماه 1402، قیمت جدید محصولات سایپا و ایران خودرو اعلام شده است که بر همین اساس، رانا پلاس در بازار آزاد با کاهش 15 میلیون تومانی به قمیت 470 میلیون رسید و همچنین، تارا دنده ای 645 میلیون تومانی نیز کاهش قیمت قابل توجهی را در بین محصولات ایران خودرو در بر داشت.  خودروی دنا پلاس 6 دنده ای، خودروی 207 اتوماتیک پانوراما، تارا اتوماتیک و پژو 206 تیپ 2 هم با کاهش قیمت 10 میلیون تومانی در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. 

جدیدترین قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو ۹ شهریور 

امروز پنجشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۲، قیمت جدید محصولات سایپا و ایران خودرو اعلام شده است که بر همین اساس، رانا پلاس در بازار آزاد با کاهش ۱۵ میلیون تومانی به قمیت ۴۷۰ میلیون رسید و همچنین، تارا دنده ای ۶۴۵ میلیون تومانی نیز کاهش قیمت قابل توجهی را در بین محصولات ایران خودرو در بر داشت.

خودروی دنا پلاس ۶ دنده ای، خودروی ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما، تارا اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم با کاهش قیمت ۱۰ میلیون تومانی در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

خودروی دنا پلاس ۶ دنده در بازار آزاد با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان معامله می شود. پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما نیز ۷۹۵ میلیون تومان قیمت دارد. تارا اتوماتیک ۷۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد و فروشنده های پژو ۲۰۶ تیپ ۲ رقمی بین ۴۶۵ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می دهند.

خودروهای مانند: سمند EF7، پژو پارس معمولی، دنا پلاس، ۲۰۷ دنده ای و رانا پلاس پانوراما هم در مقایسه با روز گذشته ۵ میلیون کاهش قیمت داشته اند.

خودروی شاهین یکی از گران ترین خودروهای سواری این گروه است که با قیمت ۵۵۵ میلیون تومان معامله می شود و ۱۰ میلیون تومان ارزان تر نسبت به روز قبل است. کوییک دنده ای ساده هم جزء مدل های ارزان قیمت می باشد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ترخیص ۱۰۰۰ خودروی چانگان از گمرک

mortazavi

ارتباط نرخ ارز بر لوازم یدکی خودرو

سجاد ناجی

مسئولیت جدید مشاور خودرویی وزارت صمت و به عهده گرفتن مدیرعاملی گروه بهمن

mortazavi

نظر دهید.