مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

جدیدترین طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر ۱۴۰۱

جدیدترین طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر 1401 گروه صنعتی خودرویی سایپا اعلام کرده است که در طرح جدیدی که اعلام کرده پیش فروش 4 محصول از این شرکت از پنجشنبه پیش رو شروع خواهد شد. 

جدیدترین طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر ۱۴۰۱

گروه صنعتی خودرویی سایپا اعلام کرده است که در طرح جدیدی که اعلام کرده پیش فروش ۴ محصول از این شرکت از پنجشنبه پیش رو شروع خواهد شد.

براساس بخشنامه صادر شده به شماره ۴۴۸۶۵۰ براساس درخواست برخی از متقاضیان محترم خرید خودرو براساس مشارکت در طرح پیش فروش محصولات به اطلاع می رساند که:

امکان باز کردم حساب وکالتی و واریز مبلغ درج شده در بخشنامه ذکر شده تا روز چهارشنبه ساعت ۱۳ به تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ برای افراد متقاضی تمدید شده است.

افراد متقاضی این طرح می توانند از ساعت ۹ صبح پنجشنبه به تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ که دارای شرایط لازم ذکر شده در بخشنامه هستند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه سایپا بعد ازثبت کردن اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور دریافت شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل شدن ظرفیت اقدام کنند.

جدیدترین طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر 1401  گروه صنعتی خودرویی سایپا اعلام کرده است که در طرح جدیدی که اعلام کرده پیش فروش 4 محصول از این شرکت از پنجشنبه پیش رو شروع خواهد شد. 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اعلام ناشیانه تیراژ تولید وانت ‌۱۵۱ به جای پراید سواری

مطالب مرتبط

قیمت کامیون امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

درخواست رفع مسدودی صد میلیون تومانی خرید خودرو

mortazavi

نماد متفاوت و به روز تارا در بازار ایران!!!

mortazavi

نظر دهید.