مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

جدول قیمت خودرو امروز در ۵ دی

جدول قیمت خودرو امروز در 5 دی در روز سه‌شنبه 5 دی 1402، بازار خودرو مجدداً شاهد افزایش قیمت بود. برخی از خودروهای داخلی و مونتاژی با افزایش قیمتی کمتر و شیب ملایمی روبرو شدند، در حالی که بسیاری دیگر از محصولات بدون تغییر در نرخ خرید و فروش خودرو عرضه شدند. این افزایش قیمت خودروها در حالی اتفاق افتاده است که نرخ دلار آزاد در روزهای اخیر تغییر چندانی نداشته و ثبات داشته است. این وضعیت نشان می‌دهد که بازار خودرو، به‌طور مستقل از ثبات نرخ دلار، به افزایش قیمت‌ها پاسخ داده و توانایی کنترل این وضعیت در دست ندارد.

جدول قیمت خودرو امروز در ۵ دی

در روز سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲، بازار خودرو مجدداً شاهد افزایش قیمت بود. برخی از خودروهای داخلی و مونتاژی با افزایش قیمتی کمتر و شیب ملایمی روبرو شدند، در حالی که بسیاری دیگر از محصولات بدون تغییر در نرخ خرید و فروش خودرو عرضه شدند. این افزایش قیمت خودروها در حالی اتفاق افتاده است که نرخ دلار آزاد در روزهای اخیر تغییر چندانی نداشته و ثبات داشته است. این وضعیت نشان می‌دهد که بازار خودرو، به‌طور مستقل از ثبات نرخ دلار، به افزایش قیمت‌ها پاسخ داده و توانایی کنترل این وضعیت در دست ندارد.

خودروهای داخلی امروز در بازار چه قیمتی داشتند؟

در بازار خودرو داخلی، افزایش قیمت‌ها در هفته گذشته مشاهده می‌شود. با این حال، ثبات و حتی کاهش نیز در برخی موارد دیده می‌شود.

خودروی کوییک R با دنده اتوماتیک، یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی داخلی است که امروز با قیمت ۴۵۵ میلیون تومان عرضه می‌شود که سه میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت گذشته است.

شاهین G، سدان لوکسی از شرکت سایپا، اخیراً در محدوده ۵۸۰ تا ۵۹۰ میلیون تومان قرار داشته است و در دو روز گذشته نیز قیمت آن تغییر نکرده و همچنان با ۵۹۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

سمند سورن پلاس با دوگانه‌سوزی، یکی از سدان‌های محبوب بازار، با افزایش ۹ میلیون تومانی در مقایسه با روز قبل، به قیمت ۶۵۹ میلیون تومان رسید.

همچنین، پژو ۲۰۷i با دنده اتوماتیک به‌عنوان یکی از هاچ‌بک‌های محبوب ایران‌خودرو، با افزایش ۱۱ میلیون تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت ۸۰۳ میلیون تومان فروخته می‌شود که این افزایش قیمت را به‌عنوان بالاترین رشد در این روز برای خودروهای داخلی نشان می‌دهد.

مطالعه بیشتر  تولید بیش از 700 هزار خودرو توسط خودروسازان !

قیمت خودروهای مونتاژی در بازار امروز چگونه بود؟

قیمت خودروهای مونتاژی در بازار نسبت به روزهای قبل، افزایش داشته است. خودرو جک J4 آپشنال، که یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی است، همچنان ادامه رشد قیمت را دارد و با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو هایما S7 پلاس نیز، که از ماه‌های گذشته رشد قیمت چند ده میلیونی داشت، از ابتدای امروز نیز افزایش ۵ میلیون تومانی دیگر داشته و به قیمت ۱,۴۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

سدان مونتاژی فونیکس آریزو ۶ پرو، تحت مدیریت شرکت مدیران خودرو، با افزایش ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز قبل به قیمت ۱,۳۶۰ میلیون تومان رسیده است.

فونیکس تیگو ۷ پرو کراس‌اوور نیز با افزایش مشابه آریزو ۶ پرو، ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت ۱,۷۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تسهیلات ارزی زنجیره خودروسازی در کما

سردبیر

قیمت خودروهای داخلی ۱۶ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

افزایش قیمت خودروهای سایپا ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.