مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

بلاتکلیفی ثبت نام کنندگان خودرو دنا پلاس

بلاتکلیفی ثبت نام کنندگان خودرو دنا پلاس ایران خودرو، یکی از نام‌آشنا‌ترین شرکت‌های تولید خودرو در ایران است. این شرکت از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را آغاز کرده و به تولید و عرضه انواع خودروهای سواری، وانت و اتوبوس می‌پردازد. محصولات معروفی چون سمند، تارا و دنا در کاتالوگ خود دارد. همچنین، ایران خودرو در طول سال‌ها به عنوان یکی از مشتریان فعال در صنعت خودروسازی بین‌المللی شناخته شده و با شرکت‌های بزرگی مانند پژو و رنو همکاری داشته است.

بلاتکلیفی ثبت نام کنندگان خودرو دنا پلاس

ایران خودرو، یکی از نام‌آشنا‌ترین شرکت‌های تولید خودرو در ایران است. این شرکت از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را آغاز کرده و به تولید و عرضه انواع خودروهای سواری، وانت و اتوبوس می‌پردازد. محصولات معروفی چون سمند، تارا و دنا در کاتالوگ خود دارد. همچنین، ایران خودرو در طول سال‌ها به عنوان یکی از مشتریان فعال در صنعت خودروسازی بین‌المللی شناخته شده و با شرکت‌های بزرگی مانند پژو و رنو همکاری داشته است.

اکنون، ایران خودرو قصد دارد تا مشتریان را برای ثبت‌نام در مدل جدید خودروی دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس دستی متقاعد کند. این شرکت ارائه می‌دهد که به جای این خودرو، می‌توانند یکی از سه مدل دیگر خودروی دنا را با گیربکس ۶ سرعته دستی و موتور EF7P، تارا با گیربکس دستی V1P و سورن با موتور XU7P به عنوان گزینه جایگزین انتخاب کنند.

تارا با گیربکس دستی V1P و سورن پلاس با موتور XU7P به شرایط فروش ویژه (تحویل ۹۰ روزه) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. قیمت این دو خودرو به ترتیب تقریبیاً ۵۸۰ میلیون تومان و ۴۶۰ میلیون تومان است. هر دو خودرو همچنین به صورت پیش فروش نیز در دسترس مشتریان قرار دارند.سورن پلاس با موتور XU7P توسط ایران خودرویی‌ها در دو دوره زمانی، به‌ترتیب در تیر ۱۴۰۳ و مرداد سال آینده به مشتریان دنا دستی با موتور توربو شارژ واگذار می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت برای تحویل در ماه تیر سال آینده حدوداً ۲۳۰ میلیون تومان (۵۰ درصد قیمت فعلی) و برای تحویل در مرداد ۱۴۰۳ حدوداً ۲۰۶ میلیون تومان (۴۵ درصد قیمت فعلی) است.
این خودرو با موتور XU7P در دو حالت فروش ویژه و پیش‌فروش با رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس و خاکستری متالیک در دسترس متقاضیان قرار دارد. تارا با گیربکس دستی V1P نیز به شرایط پیش‌فروش واگذار می‌شود. مشتریان می‌توانند برای این خودرو در دو بازه زمانی مرداد و شهریور ۱۴۰۳ آبی‌های جاده را به عنوان گزینه جایگزین انتخاب کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  شاهین G اتوماتیک گران شد !

مطالب مرتبط

طرح پیش فروش ایران خودرو + جدول شرایط

mortazavi

زیان ده بودن خودروسازان ادامه دارد

سجاد ناجی

خودرو شاهین اتوماتیک در طرح پیش فروش شرایط جدیدی را اعلام کرده است…

mortazavi

نظر دهید.