مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

نکات مهم ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو

نکات مهم ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر افزایش قیمتی اتفاق بیفتد از سوی شورای رقابت اعلام خواهد شد که چنانچه شرکتی اقدام به افزایش قیمت کرده باشد، باید قیمت ها به شرایط قبل برگردانده شود.

نکات مهم ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر افزایش قیمتی اتفاق بیفتد از سوی شورای رقابت اعلام خواهد شد که چنانچه شرکتی اقدام به افزایش قیمت کرده باشد، باید قیمت ها به شرایط قبل برگردانده شود.

امید قالیباف گفت: در مرحله اولیه طرح یکپارچه عرضه خودرو بیش از ۲۰۸ هزار داوطلب ثبت نام کردند که با مراجعه به سامانه easalcar.ir در مهلت تعیین شده برای تغییرات، تحویل خودروهای خود را تا سال ۱۴۰۳ به می توانند تحویل بگیرند و بر همین اساس، نوع خودرو برای اولویت بندی انجام شود.

سخنگوی وزارت صمت تصریح کرد: نتایج انتصاب افرادی که خودروی خود را در زمان مقرر برای ویرایش برای تغییر خودرو اقدام کرده اند، باید تا هفته سوم اردیبهشت ماه منتظر بمانند تا اعلام شود.

ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه در روزهای آتی

وی در خصوص ثبت نام دور دوم طرح جامع عرضه خودرو گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ فرآیند ثبت نام از متقاضیان طرح جامع عرضه خودرو ثبت نام در طرح مذکور آغاز می شود.
قالیباق تاکید کرد: متقاضیان بدون اطلاع از شروع مراحل ثبت نام در طرح تدارکات یکپارچه خودرو، اقدام به افتتاح حساب وکالتی نکنند.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: پیش از ابلاغ ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه نمی توان حساب های وکالتی افتتاح کرد، بنابراین متقاضیان در مرحله دوم باید نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کنند.

شرکت های مونتاژ کننده خودرو تا زمانیکه شورای رقابت اعلام نکرده، حق افزایش قیمت ندارند.

وی همچنین هرگونه افزایش قیمت برای خودروسازان مونتاژی را غیرقابل قبول دانست و گفت: سازمان حمایت به این خودروسازان اعلام کرد که قیمت خودرو را تغییر ندهند و شورای رقابت نیز اعلام کرده تا زمانیکه این شورا قیمت ها را اطلاع رسانی نکرده است، خودروسازان مونتاژی حق افزایش قیمت خودرو را ندارند.

مطالعه بیشتر  طرح بنزینی دولت یا طرح (یارانه بنزین برای همه)

قالیباق تصریح کرد: هرگونه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی منوط به اعلام قیمت هیئت رقابت است و در صورت افزایش قیمت، ابتدا باید قیمت ها را برگرداند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

گله‌مندی خریداران از تاخیر در تحویل خودروها

سجاد ناجی

شرایط فروش اقساطی هایما S5

سجاد ناجی

ضعف مدیریتی در بازار خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.