مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

به روز رسانی و ویرایش ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

به روز رسانی و ویرایش ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو متقاضیانی که تحویل خودروی آنها در سال 1403 اعلام شده است می توانند 5 روز از امروز خودروی دیگری را انتخاب کنند.چند روز پیش صف متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو توسط خودروسازان مشخص شد. این در حالی است که به دلیل تقاضای زیاد برای 5 مدل خودروی یک شرکت، زمان تحویل خودروهای این متقاضیان 1403 اعلام شد.وزارت دفاع امروز در پاسخ به مخالفت متقاضیان اعلام کرد که از 5 اردیبهشت به مدت 5 روز می توانند انتخاب اول خود را برای ورود به سامانه یکپارچه خودرویی با 5 اولویت تغییر دهند.

به روز رسانی و ویرایش ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

متقاضیانی که تحویل خودروی آنها در سال ۱۴۰۳ اعلام شده است می توانند ۵ روز از امروز خودروی دیگری را انتخاب کنند.چند روز پیش صف متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو توسط خودروسازان مشخص شد. این در حالی است که به دلیل تقاضای زیاد برای ۵ مدل خودروی یک شرکت، زمان تحویل خودروهای این متقاضیان ۱۴۰۳ اعلام شد.وزارت صمت امروز در پاسخ به مخالفت متقاضیان اعلام کرد که از ۵ اردیبهشت به مدت ۵ روز می توانند انتخاب اول خود را برای ورود به سامانه یکپارچه خودرویی با ۵ اولویت تغییر دهند.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در این خصوص گفت: اگر متقاضی هر پنج اولویت را انتخاب کند در سال ۱۴۰۲ خودرو دریافت می کند و اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکند همان اولویت در سال ۱۴۰۳ همچنان استاندارد وی خواهد بود.

به گفته وی، «کسانی که در سال ۱۴۰۲ نوبت دهی آنها انجام شده است اما به هر دلیلی انصراف داده‌اند و می‌خواهند در دومین طرح یکپارچه توزیع خودرو وزارت صمت شرکت کنند، باید از اولین طرحی که در آن ثبت‌نام کرده‌اند، انصراف داشته باشند ضمن اینکه گزینه برای متقاضیان فعال است.

لازم به ذکر است در صورت عدم انصراف متقاضیان از طرح اصلی تخصیص خودرو، برای شرکت در طرح دوم تخصیص یکپارچه خودرو با مشکل مواجه خواهند شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت انواع فوتون در بازار خودرو امروز 20 آبان ماه

مطالب مرتبط

معرفی مشخصات خودروی وارداتی ایران خودرو “شاین مکس”

mortazavi

آغاز مرحله تبدیل دعوتنامه های پیش فروش منقضی شده

سجاد ناجی

استاندارد نبودن کیفیت بنزین

سجاد ناجی

نظر دهید.