مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

شروع ثبت نام برای خودروهای برقی از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۵ خرداد

شروع ثبت نام برای خودروهای برقی از 30 اردیبهشت ماه تا 5 خرداد مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، اعلام کرد که ثبت نام و عرضه خودروهای برقی از فردا ۳۰ اردیبهشت آغاز شده و تا ۵ خرداد ادامه خواهد داشت. ایشان اظهار داشت که عرضه خودروهای برقی وارداتی از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ شروع شده و تا ساعت ۲۳:۵۹ شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ادامه می‌یابد.

شروع ثبت نام برای خودروهای برقی از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۵ خرداد

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، اعلام کرد که ثبت نام و عرضه خودروهای برقی از فردا ۳۰ اردیبهشت آغاز شده و تا ۵ خرداد ادامه خواهد داشت. ایشان اظهار داشت که عرضه خودروهای برقی وارداتی از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ شروع شده و تا ساعت ۲۳:۵۹ شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ادامه می‌یابد.

متقاضیان می‌توانند ثبت نام خود را انجام داده و یک گزینه از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند. تقدسی افزود که متقاضیان باید تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلام شده در سامانه به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی کرده و مبلغ یک میلیارد ریال را مسدود نمایند.

مهدی تقدسی اعلام کرد که در سامانه خودروهای برقی، محصولات جدید و فناورانه‌ای از برندهای آئودی، فولکس‌واگن، هوندا، تویوتا، ام‌جی، بی‌وای‌دی، نتا و اشکودا عرضه خواهند شد.

فرآیند عرضه خودروهای برقی وارداتی در سه مرحله انجام می‌شود: مرحله اول شامل بلوکه کردن مبلغ یک میلیارد ریال و ثبت نام در سامانه خودروهای برقی است. در مرحله دوم، اولویت‌بندی و ارسال اطلاعات متقاضیان به شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو برقی انجام می‌شود. مرحله سوم شامل ارسال دعوتنامه از سوی عرضه‌کنندگان و عقد قرارداد با خریداران است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  جدیدترین طرح فروش پژو پارس (ویژه مهرماه 1402)

مطالب مرتبط

مشخصات دیگنیتی پرستیژ در نمایشگاه اتومبیل شیراز رونمایی شد….

mortazavi

شروط جدید ثبت نام برای خریداران خودرو

mortazavi

اعلام قیمت کشنده و اتوبوس ایویکو (۲ دیماه)

mortazavi

نظر دهید.