مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

ثبت نام ایران خودرو برای افراد با اولویت تابستان ۱۴۰۳

ثبت نام ایران خودرو برای افراد با اولویت تابستان 1403 ثبت‌نام ایران خودرو جدید ایران خودرو امروز 9 تیرماه در خبرگزاری های رسمی منتشر شد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و نام آن‌ها به عنوان اولویت‌های دنا پلاس دستی در فهرست اولویت‌های تابستان ۱۴۰۳ این شرکت قرار دارد، اطلاعات لازم را از طریق پیامک یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دریافت کرده‌اند و امکان ثبت‌نام خود را در این بخشنامه دارند. همچنین، آبی‌های جاده به عنوان جایگزین دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک برای متقاضیان قابل دسترس قرار گرفته‌اند.

ثبت نام ایران خودرو برای افراد با اولویت تابستان ۱۴۰۳

ثبت‌نام ایران خودرو جدید ایران خودرو امروز ۹ تیرماه در خبرگزاری های رسمی منتشر شد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و نام آن‌ها به عنوان اولویت‌های دنا پلاس دستی در فهرست اولویت‌های تابستان ۱۴۰۳ این شرکت قرار دارد، اطلاعات لازم را از طریق پیامک یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دریافت کرده‌اند و امکان ثبت‌نام خود را در این بخشنامه دارند. همچنین، آبی‌های جاده به عنوان جایگزین دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک برای متقاضیان قابل دسترس قرار گرفته‌اند.

این گروه خودرویی دو مدل از محصولات خود را به عنوان یک جایگزین دنا پلاس ۶ با گیربکس اتوماتیک در اختیار متقاضیان قرار داده اند که بتوانند انتخاب کنند.

ثبت‌نام کنندگانی که در دور اول فروش محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه فروش خودرو برای دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک اقدام کرده بودند، باید به جای خودروی انتخابی خود، یکی از گزینه‌های دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک آپشنال یا رانا پلاس ارتقا یافته را انتخاب کنند.

شرکت خودروسازی مستقر در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص، پس از الزام سازمان ملی استاندارد برای ارتقای استانداردهای خودرویی، ناچار به حذف برخی محصولات از سبد خود شد.

ثبت نام ایران خودرو برای افراد با اولویت تابستان 1403  ثبت‌نام ایران خودرو جدید ایران خودرو امروز 9 تیرماه در خبرگزاری های رسمی منتشر شد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و نام آن‌ها به عنوان اولویت‌های دنا پلاس دستی در فهرست اولویت‌های تابستان ۱۴۰۳ این شرکت قرار دارد، اطلاعات لازم را از طریق پیامک یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دریافت کرده‌اند و امکان ثبت‌نام خود را در این بخشنامه دارند. همچنین، آبی‌های جاده به عنوان جایگزین دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک برای متقاضیان قابل دسترس قرار گرفته‌اند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  عدم عرضه توسط خودروسازان صحت ندارد

مطالب مرتبط

طرح فروش نقدی ۳ محصول بهمن موتور

سجاد ناجی

عدم تصویب آیین نامه در هیات دولت

سجاد ناجی

طرح مدیران خودرو اقساطی و نقدی ویژه فروردین ماه ۱۴۰۳

mortazavi

نظر دهید.