مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فونیکس تیگو ۸ پرومکس با قیمت جدید در بازار خودرو ایران

فونیکس تیگو 8 پرومکس با قیمت جدید در بازار خودرو ایران قیمت جدید خودروی فونیکس تیگو 8 پرومکس در بازار خودروی ایران معرفی شد که به گزارش اخبار خودروهای داخلی ایران، این خودرو در نسخه جدید خود دارای دو دیفرانسیل است که قرار است با 45 روز کاری تحویل داده شود و قیمت اعلام شده برای آن 2.130.000.000 تومان در نظر گرفته شده و از فردا فروش آن شروع می شود.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس با قیمت جدید در بازار خودرو ایران

قیمت جدید خودروی فونیکس تیگو ۸ پرومکس در بازار خودروی ایران معرفی شد که به گزارش اخبار خودروهای داخلی ایران، این خودرو در نسخه جدید خود دارای دو دیفرانسیل است که قرار است با ۴۵ روز کاری تحویل داده شود و قیمت اعلام شده برای آن ۲٫۱۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده و از فردا فروش آن شروع می شود.

Phoenix Tiggo 8 Pro Max نام جدیدترین محصول چری در ایران است و به زودی توسط مدیران شرکت خودروسازی معرفی خواهد شد. در زیر نگاهی به ویژگی های این کراس اوور سریع و قدرتمند می اندازیم. این وسیله نقلیه واقعاً نشان دهنده پیشرفت چین در صنعت خودرو در دهه گذشته است. تیگو ۸ پرو مکس اولین خودروی چری در شش سال گذشته است که به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده است.
داغ ترین خبرهای خودرویی ایران: ایران خودرو تعداد زیادی از خودروهایش را به روسیه صادرات خواهد کرد…
چری تیگو ۸ پرومکس در اواخر سال ۲۰۲۱ در چین عرضه شد.این خودرو از موتور ۲ لیتری TGDI مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می برد. به گفته چری، این خودرو ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ پوند فوت گشتاور تولید می کند. این نیرو از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه و تمام چرخ محرک با کلاچ محور عقب BorgWarner به چرخ ها منتقل می شود.
فونیکس تیگو 8 پرومکس با قیمت جدید در بازار خودرو ایران  قیمت جدید خودروی فونیکس تیگو 8 پرومکس در بازار خودروی ایران معرفی شد که به گزارش اخبار خودروهای داخلی ایران، این خودرو در نسخه جدید خود دارای دو دیفرانسیل است که قرار است با 45 روز کاری تحویل داده شود و قیمت اعلام شده برای آن 2.130.000.000 تومان در نظر گرفته شده و از فردا فروش آن شروع می شود.
تیگو ۸ پرومکس از نظر طراحی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. تیگو ۸ پرو مکس همه چیزهایی را دارد که یک کراس اوور بزرگ برای جذابیت نیاز دارد. همین رویه در نسخه پرومکس ادامه دارد. تفاوت نسخه پرو و ​​پرومکس این خودرو به افزایش ابعاد جلوپنجره با حاشیه بزرگتر، سپر جدید، گرافیک متفاوت برای چراغ های جلو و عقب و همچنین چهار خروجی اگزوز باز می گردد.

مطالعه بیشتر  سرنوشت نامعلوم فروش فوری سایپا
4.9/5 - (29 امتیاز)

مطالب مرتبط

شروط جدید برای انجام شدن واردات خودرو

سجاد ناجی

طراحی سمند جدید چگونه خواهد بود؟

سجاد ناجی

قیمت های روز خودروی رانا ۷ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.