مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

تکلیف واردات خودروی دست دوم چه شد؟

تکلیف واردات خودروی دست دوم چه شد؟ به گفته سخنگوی دولت امروز یکی از دستورات در جلسه، تنظیم آئین نامه واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از 5 سال بود که قرار بر این شد راهبر وزارت صمت و وزارت راه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شود. 

تکلیف واردات خودروی دست دوم چه شد؟

به گفته سخنگوی دولت امروز یکی از دستورات در جلسه، تنظیم آئین نامه واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال بود که قرار بر این شد راهبر وزارت صمت و وزارت راه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شود.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه امروز هیئت دولت با اشاره به رونمایی از خودروهای الکتریکی گفت: با مشارکت شهرداری وزارت صمت طرحی را ارائه کردند که به کاهش آلایندگی ها در شهرهای بزرگ کمک بسیار زیادی می کند و در مرحله اول این طرح اجرایی شده تا حمل  ونقل عمومی به سمت خودروهای برقی پیش برود. ضمن اینکه زمان بندی میان مدت و بلند مدت نیز برای آن طراحی شده است.

وی در ادامه صحبت های خود نیز ذکر کرد که: وزیر امور خارجه و برخی از معاونان از جمله معاون اقتصادی در این جلسه حضور داشتند و گزارشی از پیشرفت فعالیت های اقتصادی با کشورهای دیگر ارائه کردند. تصمیمات و هماهنکی های لازم قرار بر این است که به شکل فصلی در جلسه هیئت دولت ارائه شود. همچنین معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور نماینده نظارت بر پیشرفت کارها در این زمینه شد.

بهادری همچنین اضافه کرد که استاندارد سیستان و بلوچستان در جلسه امروز گزارشی ارائه داد و قرار بر این شد که بعضی از اختیارات وزرا و رئیس جمهور به استانداردها ارائه شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  توضیحات معامله 5هزار تارا دستی سفید در بورس

مطالب مرتبط

دناپلاس خودرویی مناسب برای صادرات به کشورها….

mortazavi

طرح جایگزینی حواله های منقضی ایران خودرو

سجاد ناجی

میزان ریزش قیمت خودرو در بازار

سجاد ناجی

نظر دهید.