مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

برنامه تولید پیکاپ هانتر پلاس در زامیاد

برنامه تولید پیکاپ هانتر پلاس در زامیاد در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت زامیاد، اعلام شد که پیکاپ هانتر پلاس به لیست محصولات این شرکت افزوده شده است. مدیریت شرکت زامیاد، این خبر را به شکل رسمی اعلام کرد و مهدی صادقی کاشان، به عنوان یکی از مسئولان شرکت، توضیحاتی را درباره این محصول داد. وی بیان کرد که پیکاپ هانتر پلاس، آخرین محصول تولیدی چانگان و یک خودروی منحصر به فرد، متفاوت و با طراحی مدرن است که تولید آن به عهده شرکت زامیاد قرار گرفته و در آینده، این محصول به بازار کشور عرضه خواهد شد.

برنامه تولید پیکاپ هانتر پلاس در زامیاد

در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت زامیاد، اعلام شد که پیکاپ هانتر پلاس به لیست محصولات این شرکت افزوده شده است. مدیریت شرکت زامیاد، این خبر را به شکل رسمی اعلام کرد و مهدی صادقی کاشان، به عنوان یکی از مسئولان شرکت، توضیحاتی را درباره این محصول داد. وی بیان کرد که پیکاپ هانتر پلاس، آخرین محصول تولیدی چانگان و یک خودروی منحصر به فرد، متفاوت و با طراحی مدرن است که تولید آن به عهده شرکت زامیاد قرار گرفته و در آینده، این محصول به بازار کشور عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت زامیاد، در اطلاعیه‌ای رسمی، به عبور از رکورد ۱۲ ساله تولید در این شرکت و پروژه‌های متنوعی که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است، اشاره کرد. او اظهار داشت که ورود نماد خزامیا به تابلوی بازار اول، افزایش ۱۰ درصدی در فروش، توانایی خروج از زیان انباشته در سال مالی ۱۴۰۱ و ادامه این موفقیت در سال‌های آینده، افزایش سرمایه به نسبت ۴۳ درصد، و حضور در بازارهای صادراتی از جمله کشورهای حوزه آفریقا و پاکستان با تولید خودرو وانت نیسان راست‌فرمان، از جمله اقداماتی است که در سال جاری موفق به عمل آورده‌ایم و به نتایج مطلوبی دست یافته‌ایم.

در سال ۲۰۲۲، پیکاپ چانگان هانتر دو کابین یک فیس لیفت جدید را تجربه کرد که نسخه‌ای از آن توسط شرکت سایپا به بازار عرضه خواهد شد. این نسخه با نام چانگان هانتر پلاس شناخته می‌شود. این خودرو از یک موتور ۲ لیتری توربو بنزینی با توان ۲۳۳ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و نیرو را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخته شده توسط ZF به تمام چهار چرخ منتقل می‌کند.

مطالعه بیشتر  شروع پیش فروش محصولات ایران خودرو دیزل از امروز 26 تیر

چانگان هانتر پلاس باید در مقابل رقبایی همچون کی ام سی T9، فوتون G7 و پیکاپ G9 بهمن موتور قرار گیرد. قیمت این خودرو در نسخه‌های پایه با دنده دستی از حدود ۱۴ هزار دلار آغاز می‌شود و در نسخه‌های فول اتوماتیک به تقریباً ۲۲ هزار دلار می‌رسد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت خودرو در ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲

mortazavi

قیمت هایما S7 در بورس کالا

mortazavi

خرید لاماری ایما تا پایان امروز پنجشنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.