مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

توضیح سخنگوی ایران خودرو درباره ماجرای پارکینگ‌‌‌های جانبی

توضیح سنخگوی ایران خودرو درباره ماجرای پارکینگ‌‌‌های جانبی

توضیح سخنگوی ایران خودرو درباره ماجرای پارکینگ‌‌‌های جانبی | کیفیت ضعیف قطعات داخل بازار | رشد ۱۷ درصدی تولید در ایران خودرو

سخنگوی گروه صنعتی ایران‌‌‌خودرو تاکید کرد، هیچ محصول دارای کسری قطعه در پارکینگ‌‌‌های جانبی ایران‌‌‌خودرو نگهداری نمی‌شود.

سخنگوی گروه صنعتی ایران‌‌‌خودرو ضمن رد هرگونه شائبه نگهداری خودروهای دارای کسری قطعه در پارکینگ‌‌‌های جانبی گفت: طبق رویه‌های جاری در ایران‌خودرو ، تمامی خودروهای کف پارکینگ در محوطه اصلی سایت‌های تولیدی این شرکت در سطح کشور نگهداری و برای رفع کسری مجددا وارد خط تولید شده و با نظارت کامل کیفی ، تکمیل و تجاری‌سازی می‌شوند؛ همچنین هیچ‌گونه درخواستی مبنی بر انتقال خودروهای دارای کسری قطعه به پارکینگ جانبی به پلیس راهور ارائه نشده است.

بابک رحمانی تاکید کرد: ایجاد شبهه تخلیه پارکینگ مرکزی ایران‌خودرو در روز سیزدهم فروردین ماه و انتقال خودروهای دارای کسری قطعه به پارکینگ‌های جانبی بی‌پایه است.

سخنگوی گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان اینکه این شرکت توانسته در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای دارای کسری را سرعت ببخشد، گفت: فقط در روز سیزدهم فروردین ماه حدود ۴۵۰۰ دستگاه خودرو تکمیل و آماده عرضه به مشتریان شده است.

به گفته رحمانی، ایران‌خودرو با تسریع در فرآیند حمل و تحویل، توانسته همزمان با تعطیلات و در بازه زمانی ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال، ۲۰‌هزار دستگاه خودرو را حمل و تحویل مشتریان دهد.

وی افزود: با تسریع در روند تکمیل خودروهای ناقص، عرضه به بازار افزایش یافته، به‌گونه‌ای که حمل و تحویل خودرو در ۲ ماه پایانی سال گذشته، نسبت به ۱۰ ماه قبل از آن به میزان ۱۷‌درصد رشد داشته است.

مطالعه بیشتر  فروش فوق العاده فردا SX5 و فردا T5 با قیمت جدید

رحمانی گفت: تعداد خودروهای کف پارکینگ در اوایل بهمن ماه سال گذشته بیش از ۸۰‌هزار دستگاه بود که در حال حاضر کاهش چشمگیری یافته است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تنظیم کننده قیمت خودرو مشخص نیست

سجاد ناجی

زمان قرعه کشی ایران خودرو یکشنبه ساعت ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۱

mortazavi

امروز ۴ ابان ماه قیمت تارا چند شده است!

mortazavi

نظر دهید.