مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

تمدید مهلت ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی تا ۱۷ دی ماه

تمدید مهلت ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی تا ۱۷ دی ماه

رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی تا پایان یکشنبه شب (۱۷ دی ماه) تمدید شده است، به مدت ۴۸ ساعت از زمان پایین مهلت اعلامی اولیه (جمعه شب).

طبق اعلام رئیس سازمان توسعه تجارت، این تمدید مهلت به منظور اجرای طرح فروش خودروهای وارداتی با مجوزهای استاندارد، محیط‌زیستی و سایر مجوزهای لازم انجام شده است. مرحله هفتم از این طرح از روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۳ دی ماه) آغاز شده بود، و ثبت‌نام و درخواست سه اولویت از میان ١٢ خودرو وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به مدت سه روز امکان‌پذیر شد.

تمدید این مهلت ثبت‌نام به دلیل برخی مشکلاتی که برخی از کاربران در ثبت‌نام با آنها روبه‌رو شده‌اند انجام شده است. این تصمیم با هدف حل مشکلات موجود و ایجاد فرصت بیشتر برای ثبت‌نام افراد، تا پایان روز یکشنبه (۱۷ دی ماه) اعلام شده است.

سامانه یکپارچه فروش خودرو، یک سامانه آنلاین است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران ایجاد شده است به منظور بهبود فرایند خرید و فروش خودروهای داخلی و وارداتی. این سامانه اطلاعات مربوط به انواع خودروها، مدل‌ها، قیمت‌ها و موجودی‌های موجود در بازار را فراهم می‌کند تا به فروشندگان و خریداران کمک کند تا خودرو مناسب خود را پیدا کنند و معاملات خرید و فروش را به‌طور آسان‌تر انجام دهند.

از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو، فروشندگان (واردکنندگان یا نمایندگان خودرو) قادرند اطلاعات کاملی از خودروهای موجود در انبارهایشان را درج کنند و برای فروش عمومی یا خصوصی آن‌ها را قرار دهند. همچنین، خریداران می‌توانند از طریق این سامانه به دنبال خودروهای مورد نیاز خود بگردند و با مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند و معامله خرید را انجام دهند.

مطالعه بیشتر  مغایرت در اسناد پورشه های مزایده ای

این سامانه از اطلاعات دقیق و به‌روز خودروها، شرایط فروش و خرید شفافیت بالا و همچنین کاهش احتمال اختلافات بین فروشنده و خریدار بهره‌مند است و به وسیله اتصال فروشندگان و خریداران در یک پلتفرم آنلاین، فرایند خرید و فروش را ساده‌تر و مطمئن‌تر می‌کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

طرح پیش فروش محصولات سایپا

سجاد ناجی

آیین نامه واردات انواع کامیون، ون، کشنده، اتوبوس و مینی بوس

mortazavi

شایعه تعطیلی سامانه یکپارچه تا چه حد صحت دارد؟

mortazavi

نظر دهید.