مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

تغییر چهره سوناتا در نمایشگاه خودرو سئول

تغییر چهره سوناتا در نمایشگاه خودرو سئول هیوندای مدل جدیدی از سدان محبوب خود سوناتا را در نمایشگاه خودروی سئول معرفی کرد. مدل جدید مبتنی بر نسل هشتم سوناتا است که در سال 2020 عرضه شد.تغییرات ظاهری مدل جدید سوناتا آنقدر زیاد است که به نظر می رسد نسل جدیدی از این خودرو معرفی شده است. اگرچه شکل خودرو حفظ شده است، قسمت جلویی و چراغ‌های خودرو کاملاً بازطراحی شده‌اند. موتور این مدل بازطراحی و مدرن شد. از جمله ویژگی های جدید صفحه نمایش بزرگی است که تقریباً کل پنل را به شکل منحنی پوشانده است.

تغییر چهره سوناتا در نمایشگاه خودرو سئول

هیوندای مدل جدیدی از سدان محبوب خود سوناتا را در نمایشگاه خودروی سئول معرفی کرد. مدل جدید مبتنی بر نسل هشتم سوناتا است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد.تغییرات ظاهری مدل جدید سوناتا آنقدر زیاد است که به نظر می رسد نسل جدیدی از این خودرو معرفی شده است. اگرچه شکل خودرو حفظ شده است، قسمت جلویی و چراغ‌های خودرو کاملاً بازطراحی شده‌اند. موتور این مدل بازطراحی و مدرن شد. از جمله ویژگی های جدید صفحه نمایش بزرگی است که تقریباً کل پنل را به شکل منحنی پوشانده است.

هیوندای می گوید کابین ساکت تر از قبل است و امکانات ایمنی و راحتی جدیدی به آن اضافه شده است. ماشین را می توان از راه دور متوقف کرد یا با تلفن همراه کنترل کرد. هیوندای جزئیاتی در مورد موتورهای این خودرو منتشر نکرده است، اما انتظار می رود که آنها نسبت به موتور فعلی بدون تغییر باقی بمانند. سوناتا با موتورهای چهار سیلندر بنزینی و یک موتور هیبریدی عرضه می شود که مدل برتر آن ۲۹۰ اسب بخار قدرت دارد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی + شرایط اعلام شده

مطالب مرتبط

۲۰ هزار ثبت نام برای ۱۰۶۲ خودرو دپویی وارداتی

سجاد ناجی

خرید دو محصول سایپا از سامانه یکپارچه (شاهین و ساینا S)

mortazavi

کاهش قیمت خودرو در دوشنبه ۴ دی ماه

mortazavi

نظر دهید.