مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

تغییر تاریخ قرعه کشی خودروهای وارداتی

تغییر تاریخ قرعه کشی خودروهای وارداتی مدیر پروژه واردات خودرو وزارت صمت گفت: پیش از این اعلام شده بود که قرعه کشی خودروهای خارجی سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود اما این قرعه کشی به زمان دیگری موکول شد. درباره زمان قرعه کشی خودروهای خارجی مهدی ضیغمی گفت: تا قبل از این اطلاع رسانی شده بود که قرعه کشی خودروهای خارجی سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری انجام خواهد شد اما به دلیل وقت گیر بودن استعلامات، قرعه کشی در روز دیگری انجام می شود اما با توجه به بررسی های لازم و اطلاع رسانی، در روزهای آینده قرعه کشی انجام خواهد شد.

تغییر تاریخ قرعه کشی خودروهای وارداتی

مدیر پروژه واردات خودرو وزارت صمت گفت: پیش از این اعلام شده بود که قرعه کشی خودروهای خارجی سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود اما این قرعه کشی به زمان دیگری موکول شد. درباره زمان قرعه کشی خودروهای خارجی مهدی ضیغمی گفت: تا قبل از این اطلاع رسانی شده بود که قرعه کشی خودروهای خارجی سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری انجام خواهد شد اما به دلیل وقت گیر بودن استعلامات، قرعه کشی در روز دیگری انجام می شود اما با توجه به بررسی های لازم و اطلاع رسانی، در روزهای آینده قرعه کشی انجام خواهد شد.

وی گفت: اما فعلاً قرار نیست زمان دقیقی را اعلام کنیم تا استعلامات به درستی انجام شود و نتایج استعلامات به اطلاع برسد و با مشخص شدن نتایج زمان قرعه کشی خودروهای وارداتی در اسرع وقت مشخص شود.
مدیر پروژه واردات خودرو وزارت صمت یادآور شد: تعویق قرعه کشی به دلیل بررسی دقیق استعلامات بوده است. وی گفت: در حال حاضر تنها دو مدل خودرو چانگان CS55 و CS35 پلاس عرضه می شود اما در تلاش هستیم تا علاوه بر هیوندای النترا، دو مدل خودرو فیات ۵۰۰ و فیات تیپو را نیز عرضه کنیم. ضیغمی افزود: تلاش ما بر این است که خودروهای وارداتی را تا پایان امسال تامین کنیم. پیش ثبت نام برای خرید خودروهای وارداتی از ۶ اسفندماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ ادامه داشت.
بر اساس اعلام وزارت صمت، حدود ۱۲۰ هزار نفر از متقاضیان خرید خودروهای وارداتی در مرحله پیش ثبت نام شرکت کردند و پس از سوالات لازم، ثبت نام کنندگان نهایی مشخص خواهند شد.
افرادی که در قرعه کشی به عنوان برنده نهایی قطعی اعلام شوند، افرادی هستند که شرایط عمومی ثبت نام را دارا باشند و دارای پلاک فعال انتظامی نباشند و یا اینکه در ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد دیگر خودروسازان نداشته باشند. یکی از شرایط ثبت نام برای خرید خودروهای وارداتی مسدود شدن ۵۰۰ میلیون تومان در یک حساب وکالتی بانکی بود.
بر اساس اطلاعیه مدیر طرح واردات خودرو، افرادی که قصد انصراف از خرید خودروهای وارداتی را دارند، می توانند پس از قرعه کشی اقدام به خرید خودروهای وارداتی کنند. این افراد در صورت برداشت هم اکنون می توانند ۵۰۰ میلیون تومان خود را از بانک بلوک برداشت کنند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اطلاعیه فروش بهمن دیزل همراه با افزایش قیمت 1402

مطالب مرتبط

می‌توان افزایش تولید خودرو را رقم زد

سجاد ناجی

برتری کیفیت خودروهای سنگین نسبت به سواری ها

سجاد ناجی

شرایط ویژه فروش دو محصول از زامیاد در دی ماه

mortazavi

نظر دهید.