مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

تعرفه گمرگی خودروهای وارداتی کیا اعلام شد…

تعرفه گمرگی خودروهای وارداتی کیا اعلام شد... قیمت گمرک خودروهای وارداتی کیا که در بازار ایران به فروش می رسد تصویب شد. تعرفه واردات برای خودروهای 1500 سی سی و کمتر 55 درصد و برای خودروهای 1500 سی سی به بالا 75 درصد تعیین شده است. مدیر کوشا خودرو اعلام کرده است که به زودی تعرفه کیا K5 و اسپورتیج اعلام خواهد شد. قیمت هایی که در زیر اعلام شده است، بدون محاسبه هزینه شماره گذاری و دیگر موارد می باشد. 

تعرفه گمرگی خودروهای وارداتی کیا اعلام شد…

قیمت گمرک خودروهای وارداتی کیا که در بازار ایران به فروش می رسد تصویب شد. تعرفه واردات برای خودروهای ۱۵۰۰ سی سی و کمتر ۵۵ درصد و برای خودروهای ۱۵۰۰ سی سی به بالا ۷۵ درصد تعیین شده است. مدیر کوشا خودرو اعلام کرده است که به زودی تعرفه کیا K5 و اسپورتیج اعلام خواهد شد. قیمت هایی که در زیر اعلام شده است، بدون محاسبه هزینه شماره گذاری و دیگر موارد می باشد.

تعرفه گمرگی خودروهای وارداتی کیا اعلام شد...  قیمت گمرک خودروهای وارداتی کیا که در بازار ایران به فروش می رسد تصویب شد. تعرفه واردات برای خودروهای 1500 سی سی و کمتر 55 درصد و برای خودروهای 1500 سی سی به بالا 75 درصد تعیین شده است. مدیر کوشا خودرو اعلام کرده است که به زودی تعرفه کیا K5 و اسپورتیج اعلام خواهد شد. قیمت هایی که در زیر اعلام شده است، بدون محاسبه هزینه شماره گذاری و دیگر موارد می باشد. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  تغییر در برخی شرایط قرعه کشی

مطالب مرتبط

حذف قرعه‌کشی از طرح‌های فروش خودروسازان تا پایان سال

سجاد ناجی

معامله خودرو در بورس جایگزین روش قرعه کشی

سجاد ناجی

ثبت نام پیش فروش محصولات سایپا

سجاد ناجی

نظر دهید.