مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

تصادف خودروی تشریفات وزارت خارجه در تهران

تصادف خودروی تشریفات وزارت خارجه در تهران

تصادف خودروی تشریفات وزارت خارجه در تهران | سرعت غیر مجاز و ورود به پیاده رو | کشته شدن دستکم ۲ نفر در این حادثه

سرهنگ مومني افزود: ساعت ۱۸:۳۰ امروز يك دستگاه خودروي تشريفات در مسير شمال به جنوب خيابان وليعصر (عج)نرسيده به ميدان وليعصر با سرعت غير مجاز در حركت بود كه زمانيكه به ايستگاه اتوبوس ميرسد براي جلوگيري از برخورد با اتوبوس شركت واحد به راست منحرف و وارد كانال آب و پياده رو ميشود.

سرهنگ مومني در ادامه گفت : خودرو در پياده رو با چند دستگاه موتورسيكلت برخورد ميكند و به دنبال اين برخورد سه نفر از جمله يك كودك ۱۲ ساله مصدوم ميشوند.

وي افزود: مجروحان به سرعت به كمك نيروهاي اورژانس به مراكز درماني منتقل شدند و بنا بر اعلام اورژانس حال اين مصدومان وخيم نيست.

سرهنگ مومني اظهار داشت : اين خودرو اجازه عبور از خط ويژه را داشته اما تخلف اصلي سرعت غير مجاز بوده است.

همچنین در ادامه یحیی صالح طبری رئیس اورژانس تهران افزود: بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شده و تکنسین‌های اورژانس مشاهده کردند یک آقای ۶۲ ساله و یک پسربچه ۱۲ ساله در این حادثه مصدوم شده اند.

وی گفت: آقای بزرگسال به بیمارستان امام و کودک به بیمارستان فیروزگر انتقال پیدا کرد.

صالح طبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این حادثه فوتی هم داشته ایم یا خیر گفت: خیر این حادثه فقط دو مصدوم داشت که بیمارستان منتقل شدند.هر دو مصدوم هوشیار و تحت درمان هستند.

بر اساس این خبر؛ خودروی بنز متعلق به وزارت خارجه با سرعت بالا از مسیر خط ویژه (خیابان ولیعصر روبروی سینما استقلال) به سمت عابر پیاده تغییر مسیر داده و باعث این حادثه شده بود.

مطالعه بیشتر  اهدای وام برای خرید خودرو وارداتی

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تصویب راه‌اندازی سامانه تعویض پلاک انواع خودرو و موتورسیکلت

سجاد ناجی

قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد

سجاد ناجی

تعطیلی نمایشگاه‌داران خودرو از روز شنبه

سجاد ناجی

نظر دهید.