مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

ترخیص ۱۰۰۰ دستگاه خودروی وارداتی از گمرک

ترخیص 1000 دستگاه خودروی وارداتی از گمرک ترخیص یک هزار دستگاه خودروی وارداتی از گمرک انجام شد که با توجه به این خبر، رئیس سازمان استاندارد کشور گفت: در روند ترخیص خودروها سرعت عملی بیشتری انجام شده است و تخلیه بار بیشتری خودرو در بنادر استان فراهم شده که برخی محوطه ها نیز خلوت شده اند تا بتوان کالاهای دیگری غیر از خودرو و یا حتی خودروهای دیگر را جای داد. 

ترخیص ۱۰۰۰ دستگاه خودروی وارداتی از گمرک

ترخیص یک هزار دستگاه خودروی وارداتی از گمرک انجام شد که با توجه به این خبر، رئیس سازمان استاندارد کشور گفت: در روند ترخیص خودروها سرعت عملی بیشتری انجام شده است و تخلیه بار بیشتری خودرو در بنادر استان فراهم شده که برخی محوطه ها نیز خلوت شده اند تا بتوان کالاهای دیگری غیر از خودرو و یا حتی خودروهای دیگر را جای داد.

خبرگزاری ۲۲ شرقی گزارش می دهد: مهدی اسلام پناه سازمان استاندارد کشور امروز با مهدی دوستی استاندار هرمزگان از خودروهای وارداتی موجود در بنادر هرمزگان بازدید کرد.

یکی از این بار محموله ها دارای ۴ نوع خودرو از انواع مختلف خودروهای هیوندای مانند: النترا و توسان است که به علت برخی آیتم های استانداردسازی هنوز هم اظهار نشده اند و با دستور رئیس سازمان استاندارد، این خودروها به زودی اظهار و از گمرک ترخیص خواهند شد.

وی همچنین در خصوص بازدید از بندر شهید باهنر هرمزگان این چنین گفت: یک هزار خودروی النترا، امروز ترخیص خواهند شد و به سازمان نوگان حمل و نقل کشور کمک خواهند کرد که ترخیص شدن این خودروها می تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور اهمیت بسزایی داشته باشد.

ضمن اینکه این محموله تا قبل از این اظهار نشده بود که ما از صاحب کالا درخواست کردیم این کار را انجام دهد و کارشناسان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق های لازم را انجام دهند.

اسلام پناه همچنین ادامه داد: در هر جایی احساس شود که مانعی برای واردات خودرو وجود دارد برای رفع آن حضور خواهیم داشت و شرایط را به گونه ای فراهم خواهیم کرد که مشکلات برطرف شوند.

مطالعه بیشتر  گیربکس خودرو، انواع مدل جعبه دنده در خودروها!

در پایان لازم به ذکر است که اعلام شود، نماینده شرکت کرمان موتور که بیشتر از ۹۰۰ دستگاه خودروی هیوندای این شرکت که در بندر شهید باهنر تحلیه شده بود را با دستور سازمان استاندارد کشور و برای رفع شددن مشکل واردات این خودروها خبر داد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اولین بار صادراتی خودرو از سایپا به ونزوئلا رسید!

mortazavi

تغییرات قیمتی فونیکس مدیران خودرو ۹ مرداد

mortazavi

افزایش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار

سجاد ناجی

نظر دهید.