مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اعلام بهمن موتور طرح تبدیل حواله فیدلیتی به ریسپکت را از فردا سه شنبه ۱۰ صبح

جزییات طرح تبدیل اختیاری حواله های فیدلیتی پرایم به ریسپکت 2 اعلام شد. شرکت بهمن موتور جزئیات طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به ریسپکت 2 را اعلام کرد. در این طرح، مشارکت‌کنندگان قادر خواهند بود خودروی خود را زودتر تحویل بگیرند و مبلغ تفاوت دو محصول نیز به حساب آن‌ها واریز می‌شود. از فردا ساعت 10 صبح تا یکشنبه هفته آینده 24 دی ماه، متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه فروش این شرکت واریز وجه خود را انجام داده و در این طرح شرکت کنند.
جزییات طرح تبدیل حواله های فیدلیتی پرایم به ریسپکت ۲ اعلام شد.

شرکت بهمن موتور جزئیات طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به ریسپکت ۲ را اعلام کرد. در این طرح، مشارکت‌کنندگان قادر خواهند بود خودروی خود را زودتر تحویل بگیرند و مبلغ تفاوت دو محصول نیز به حساب آن‌ها واریز می‌شود. از فردا ساعت ۱۰ صبح تا یکشنبه هفته آینده ۲۴ دی ماه، متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه فروش این شرکت واریز وجه خود را انجام داده و در این طرح شرکت کنند.

جزییات طرح تبدیل اختیاری حواله های فیدلیتی پرایم به ریسپکت 2 اعلام شد. شرکت بهمن موتور جزئیات طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به ریسپکت 2 را اعلام کرد. در این طرح، مشارکت‌کنندگان قادر خواهند بود خودروی خود را زودتر تحویل بگیرند و مبلغ تفاوت دو محصول نیز به حساب آن‌ها واریز می‌شود. از فردا ساعت 10 صبح تا یکشنبه هفته آینده، متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه فروش این شرکت واریز وجه خود را انجام داده و در این طرح شرکت کنند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  فروش اقساطی 2 محصول بهمن موتور

مطالب مرتبط

قیمت روز کامیون ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

mortazavi

شکسته شدن رکورد روزانه جابه‌جایی خودروهای آماده تحویل

سجاد ناجی

توضیحات سخنگوی وزارت صمت درباره لغو قرعه کشی در سامانه یکپارچه

سجاد ناجی

نظر دهید.