مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

تبدیل حواله دیگنیتی به دیگر محصولات

تبدیل حواله دیگنیتی به دیگر محصولات براساس اطلاع رسانی های انجام شده، نحوه تکمیل مراجل ثبت نام افراد طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی "طرح عادی" براساس اولویت بندی اعلام شده از سمت وزارت صمت با موعد تحویل تابستان 1402 برای خودروی دیگنیتی اعمال شده است.  در این مرحله از ثبت نام افراد می توانند با انتخاب یک محصول دیگر که در جدول زیر ذکر شده است اقدام کنند. همچنین برای واریز وجه خودرو به شکل آنلاین از ساعت 10 صبح روز شنبه به تاریخ 21 مرداد 1402 اقدامات لازم را انجام دهند. 

تبدیل حواله دیگنیتی به دیگر محصولات

براساس اطلاع رسانی های انجام شده، نحوه تکمیل مراجل ثبت نام افراد طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی “طرح عادی” براساس اولویت بندی اعلام شده از سمت وزارت صمت با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲ برای خودروی دیگنیتی اعمال شده است.

در این مرحله از ثبت نام افراد می توانند با انتخاب یک محصول دیگر که در جدول زیر ذکر شده است اقدام کنند. همچنین برای واریز وجه خودرو به شکل آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه به تاریخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ اقدامات لازم را انجام دهند.

تبدیل حواله دیگنیتی به دیگر محصولات  براساس اطلاع رسانی های انجام شده، نحوه تکمیل مراجل ثبت نام افراد طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی "طرح عادی" براساس اولویت بندی اعلام شده از سمت وزارت صمت با موعد تحویل تابستان 1402 برای خودروی دیگنیتی اعمال شده است.   در این مرحله از ثبت نام افراد می توانند با انتخاب یک محصول دیگر که در جدول زیر ذکر شده است اقدام کنند. همچنین برای واریز وجه خودرو به شکل آنلاین از ساعت 10 صبح روز شنبه به تاریخ 21 مرداد 1402 اقدامات لازم را انجام دهند. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آیا خودروسازان قادر به افزایش تیراژ خودرو هستند؟

مطالب مرتبط

فروش لیزینیگی خودرو و تحویل در ۳۰ روز (طرح بهمن موتور)

mortazavi

دانلود قسمت ۳ فصل اول سریال خودروی آمریکایی + زیرنویس

نویسنده ارشد

تولید خودرو از رشد منفی خارج شد

سجاد ناجی

نظر دهید.