مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

تبدیل حواله ایران خودرو (طرح جدید ویژه خردادماه ۱۴۰۳)

تبدیل حواله ایران خودرو (طرح جدید ویژه خردادماه 1403) شرایط تبدیل متمرکز ویژه تعهداتی که منقضی شده و سر رسید آنها نیز رده است، براساس طرح اعلامی این خودروساز در جدول زیر ارائه شده است که نمایندگان ایران خودرو وظیفه دارند، برای اطلاع رسانی به مشتریان خود اقدامات لازم را انجام دهند.

تبدیل حواله ایران خودرو (طرح جدید ویژه خردادماه ۱۴۰۳)

شرایط تبدیل متمرکز ویژه تعهداتی که منقضی شده و سر رسید آنها نیز رده است، براساس طرح اعلامی این خودروساز در جدول زیر ارائه شده است که نمایندگان ایران خودرو وظیفه دارند، برای اطلاع رسانی به مشتریان خود اقدامات لازم را انجام دهند.

مشخصات فنی ساینا جی

  1.  این بخشنامه صرفاً در تاریخ ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است و متعاقباً برای تعهدات سررسید قبل از ۱۴۰۲ صادر خواهد شد.
  2. همچنین لازم به تاکید است که براساس ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش تا زمانی که دعوتنامه منقضی می شود به شکل خودکار تا تاریخ سود درج شده در دعوتنامه حساب خواهد شد.
  3. لازم است بعد از مرحله تبدیل تامین اعتبار انجام شود تا قیمت گذاری مجددا صورت بگیرد و مابه التفاوت نهایی با اطمینان بیشتری به وسیله سیستم محاسبه شود.
  4. در صورتیکه نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط اطلاعات بخشنامه باشد، شرایط تبدیل متوقف شده و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.
  5. در صورت نياز به بروزرساني و تغيير شرايط بخشنامه ، شرايط تبديل متوقف و اطلاع رساني لازم از طريق سيستم سيتريكس نمايندگي ها انجام خواهد شد.

تبدیل حواله ایران خودرو (طرح جدید ویژه خردادماه 1403) شرایط تبدیل متمرکز ویژه تعهداتی که منقضی شده و سر رسید آنها نیز رده است، براساس طرح اعلامی این خودروساز در جدول زیر ارائه شده است که نمایندگان ایران خودرو وظیفه دارند، برای اطلاع رسانی به مشتریان خود اقدامات لازم را انجام دهند.   این بخشنامه صرفاً در تاریخ 1402 در نظر گرفته شده است و متعاقباً برای تعهدات سررسید قبل از 1402 صادر خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  تجربه رانندگی با سوناتا هیبرید 2017

مطالب مرتبط

پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو

سجاد ناجی

نکات بهداشتی هنگام سوخت گیری

سجاد ناجی

تفاهم‌ نامه همکاری دانشگاه علم و صنعت و ایران خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.