مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

عرضه در تعداد بالای تارا و ۲۰۷ اتوماتیک در بورس کالا

عرضه در تعداد بالای تارا و 207 اتوماتیک در بورس کالا این هفته نیز عرضه با تعداد بسیار بالایی از تارا و 207 اتوماتیک روبه رو خواهد بود که هدف عرضه
عرضه در تعداد بالای تارا و ۲۰۷ اتوماتیک در بورس کالا
بورس کالا این هفته نیز عرضه با تعداد بسیار بالایی از تارا و ۲۰۷ اتوماتیک روبه رو خواهد بود که هدف عرضه منظم خودروها است تا مشتریان بتوانند با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهند. نزدیک به ۲ هزار دستگاه مدل ۲۰۷ اتوماتیک در تاریخ شنبه ۲۶ آذرماه در بورس کالا عرضه می شود.
بورس کالای ایران دو هزار دستگاه تارا و دو هزار دستگاه پژو ۲۰۷ گروه صنعتی ایران خودرو را در روزهای چهارشنبه ۲ آذر و شنبه آینده ۵ آذرماه به فروش می رساند. سفارش خرید این خودروها دارای ۲۵ درصد پیش پرداخت بوده و سررسید آن تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است.
تولید انبوه خودروی اطلس در ۱۴۰۲
۲۰۰۰ دستگاه شامل ۲۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک خاکستری، ۳۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک سفید، ۳۰۰ دستگاه تارا  دستی آبنوس سیاه، ۲۵۰ دستگاه تارا دستی خاکستری، ۴۰۰ دستگاه تارا  دستی سفید، ۴۰۰ دستگاه تارا دستی آبنوس سیاه و ۱۵۰ دستگاه تارا دستی نقره ای تیتانیوم چهارشنبه ۲۳ آذر در بورس کالا عرضه می شود. همچنین ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ شامل ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک آبنوس مشکی، ۷۰۰ دستگاه سقف شیشه ای سفید پژو ۲۰۷ و ۵۰۰ دستگاه سقف شیشه ای آبنوس مشکی شنبه در پژو ۲۲۰ دستگاه عرضه می شود.

شرایط خرید ۲۰۷ و تارا در بورس کالا آذرماه ۱۴۰۱

بر روی تمامی این خودروها، هر کد ملی (خریدار اصلی) مجاز به ثبت سفارش به یکی از کدهای ارائه شده در تاریخ صدور و تنها برای یک خودرو می باشد. خریداران باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و کسانی که در فروش قبلی موفق به خرید خودرو شده اند مجاز به ثبت سفارش نیستند.
برای ادامه فرآیند خرید، خریداران باید در زمان تسویه مبلغ معامله بورس (تا پایان مدت زمان تسویه مجاز بورس) برای فروش محصولات ایران خودرو به وب سایت مراجعه کنند. به صورت آنلاین به این آدرس و از طریق پیامک (پرداخت کامل هزینه های اقلام حقوقی) علاوه بر انتخاب نماینده مجاز، جهت انتخاب بیمه گر مورد نظر به اطلاع خواهد رسید. بعد از وارد شدن به سایت باید نسبت به پرداخت هزینه های زیر اقدام نمایید.
هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و کارمزد ثابت به مبلغ ۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۱۰۰ ریال به اضافه ۱۲ درصد برای خودروهای اتوماتیک و ۱۳ درصد برای خودروهای دستی و هزینه های قانونی بر اساس مبلغ معامله محاسبه و قابل پرداخت توسط خریدار می باشد.
در صورت عدم واریز هزینه های فوق، مشخص است که زمان تحویل خودرو متناسب با تاخیر خریدار در واریز وجه اضافی تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (پایان پرداخت کالای قانونی) تغییر می کند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  نمایشگاه خودرو مشهد 1402 میزبان خودروی سهند شد!

مطالب مرتبط

آغاز ۲ طرح فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه

سجاد ناجی

تولید آزمایشی ۳ نوع گیربکس جدید در نیرو محرکه

سجاد ناجی

نظر مجلس عرضه همه خودروها در بورس است

سجاد ناجی

نظر دهید.