مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

تارا آزمون های اروپایی تست تصادف را با موفقیت گذراند…

تارا آزمون های اروپایی تست تصادف را با موفقیت گذراند... گروه صنعتی ایران خودرو تست تصادف از جلو و جانبی موسوم به تست تصادف محصول تارا را در مرکز تست معتبر اروپا معروف به CrashTest با موفقیت پشت سر گذاشت. ایران خودرو برای اطمینان از کیفیت و سطح ایمنی محصولات تولیدی و مطابق با الزامات سازمان ملی استاندارد ایران به صورت نمونه برداری و زیر نظر شرکت های آزمایش کننده محصولات را به یک مرکز معتبر تست تصادف اروپایی ارسال می کند.

تارا آزمون های اروپایی تست تصادف را با موفقیت گذراند…

گروه صنعتی ایران خودرو تست تصادف از جلو و جانبی موسوم به تست تصادف محصول تارا را در مرکز تست معتبر اروپا معروف به CrashTest با موفقیت پشت سر گذاشت. ایران خودرو برای اطمینان از کیفیت و سطح ایمنی محصولات تولیدی و مطابق با الزامات سازمان ملی استاندارد ایران به صورت نمونه برداری و زیر نظر شرکت های آزمایش کننده محصولات را به یک مرکز معتبر تست تصادف اروپایی ارسال می کند.
بر اساس نتایج گزارش شده تاکنون، محصول تارا تست های تصادف از جلو و جانبی را مطابق با استانداردهای جهانی و با حضور نمایندگان انجمن استاندارد و بازرسی کیفیت ایران و سازمان ملی استاندارد گذرانده است.
بر اساس این گزارش، نتایج به دست آمده حاکی از ایمنی بالا و انطباق کامل محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با ضوابط و الزامات استاندارد ایمنی خودرو است. محصولات دنا پلاس، پژو ۲۰۷ و رانا نیز در همین مرکز منتظر تست هستند که نتایج آن اعلام خواهد شد.
این گزارش می افزاید: در تست تصادف، استحکام خودرو، بدنه، ایمنی سرنشینان و عملکرد کیسه هوا مورد بررسی و اندازه گیری قرار می گیرد و بر اساس آن استانداردهای لازم برای محصول تعیین می شود.
موفقیت خودرو تارا در این تست تصادف، مهر تایید کیفیت تولید (COP) و کیفیت تایید برند  (Type Approval) است که توسط بازرس شخص ثالث انجام می شود به شکل جداگانه از ایران خودرو است. این خط به طور غیرمنتظره ای از نظر کیفیت با نمونه اولیه پذیرفته شده مقایسه می شود و ضمن اینکه خودروهای حاضر در خط تولید کارخانه را به شکل تصادفی با نمونه اولیه از نظر کیفی مورد تایید هستند را مورد مقایسه قرار می دهد.
موفقیت تارا در تست های تصادف از پهلو و از جلو توسط موسسه معتبر تست تصادف اروپا نشان می دهد که مواردی از جمله ارتقای کیفیت در محصولات خودروی ایران محقق شده و همچنین از نوسانات کیفی جلوگیری شده و محصولات با کیفیت مشابه به دلیل رعایت انطباق تولید شده با استانداردهای انطباق محصول COP و تایید نوع TA است که کیفیت و انطباق جنبه های ایمنی و عملکرد خودرو را تضمین می کند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  بررسی وضعیت خودروهای دپو شده

مطالب مرتبط

آغاز پیش فروش محصولات زامیاد

سجاد ناجی

ایران خودرو تولید برخی محصولاتش را متوقف می کند و به جای مشتری تصمیم میگیرد!

mortazavi

آخرین تغییرات در مورد واردات خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.