مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

وزیر صمت: به سمت خودروهای هوشمند حرکت میکنیم !

وزیر صمت: به سمت خودروهای هوشمند حرکت میکنیم ! وزیر صمت گفت: "باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم. بنابراین از امروز به مردم اعلام می‌کنم که تولید خودروهای هوشمند را آغاز کرده‌ایم."

وزیر صمت: به سمت خودروهای هوشمند حرکت میکنیم !

وزیر صمت گفت: “باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم. بنابراین از امروز به مردم اعلام می‌کنم که تولید خودروهای هوشمند را آغاز کرده‌ایم.”

در مراسم افتتاح اولین خط تولید انبوه اتوبوس برقی، عباس علی‌آبادی اظهار داشت: “باید در جهت تولید خودروهای هوشمند در کشور پیشرو شویم. بنابراین امروز اعلام می‌کنم که تولید خودروهای هوشمند را آغاز کرده‌ایم و این خبر را به مردم منتقل می‌کنم.”

قیمت کامیون های دوو 

وی اظهار کرد: “کاری که امروز در حوزه تولید خودروی برقی در کشور انجام می‌دهیم، البته خیلی کار جدیدی نیست. این اقدام سال‌ها پیش در سراسر جهان آغاز شده بود. خودروی برقی سال‌ها پیش در جهان تولید شد، اما به دلیل علل مختلف، تولید آن‌ها متوقف شد. اما امروز در بسیاری از کشورها، دوباره خودروهای برقی تولید می‌شود.”

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: “بحث تولید خودروهای برقی در کشور ما از سال ۱۳۷۸ مطرح شده و از آن زمان به بحث جدی برای تولید این خودروها پرداخته شده است. تولید داخلی، علاوه بر ایجاد اشتغال که بسیار مهم است، از لحاظ نوآوری هم بسیار ارزشمند است. در حال حاضر، من نگران تولید خودروهای برقی در کشور نیستم، زیرا این فرایند آغاز شده است. اما باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور پیش برویم و از این به بعد باید درباره آن صحبت کنیم. به همین دلیل امروز از تولید خودروهای هوشمند به مردم خبر می‌دهیم.”

قیمت ماشین های خارجی 

علی‌آبادی بیان کرد: “تولید خودروی برقی در اقتصاد کشور یک نوآوری است که به آن توجه شده و منافع بسیاری برای کشور به همراه خواهد داشت. اما این اقدام تنها نمی‌تواند به تنهایی موفق باشد، بلکه نیازمند همت و همکاری مجلس، دولت و مردم است تا در این راستا به موفقیت دست یابیم و از این نوع فعالیت‌ها بهره‌مند شویم.”

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  10 الی 20 درصد قطعات یدکی بی کیفیت

مطالب مرتبط

۱۳ هزار محصول ایران خودرو با تحویل زودتر از موعد…

mortazavi

جک جی۴ با اقساط بلند مدت به فروش می رسد (ویژه دی ماه از کرمان موتور)

mortazavi

ناکارآمدی دستورالعمل‌های خودرویی برای آرامش بازار

سجاد ناجی

نظر دهید.