مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

جریمه ۱۳۸ هزار میلیارد ریالی برای بهمن موتور گران فروش…

جریمه 138 هزار میلیارد ریالی برای بهمن موتور گران فروش طبق رای جدید صادر شده از سوی سازمان تعزیرات حکومتی، شرکت بهمن موتور به علت گران فروشی باید جریمه 138 هزار میلیارد ریالی را پرداخت کند. طبق این حکم صادر شده که در شعبه هفتم مخصوص رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی، شرکت بهمن موتور به دلیل گران فروشی وظیفه دارد که مبلغ 13 هزار و 800 میلیارد تومان جریمه پرداخت کند.
جریمه ۱۳۸ هزار میلیارد ریالی برای بهمن موتور گران فروش
طبق رای جدید صادر شده از سوی سازمان تعزیرات حکومتی، شرکت بهمن موتور به علت گران فروشی باید جریمه ۱۳۸ هزار میلیارد ریالی را پرداخت کند. طبق این حکم صادر شده که در شعبه هفتم مخصوص رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی، شرکت بهمن موتور گران فروش به وظیفه دارد که مبلغ ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان جریمه پرداخت کند.
خبر پیشنهادی امروز: واریزی هایی که کسب و کار خودروساز ایرانی را رونق بخشید….
در این حکم شفاف و واضح است که بهمن موتور گران فروش تخلف مرتکب شده است و این شرکت براساس ارزش ریالی تخلف برابر ۹ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریالی که به ۳ برابر ارزش ریالی تخلف به مقدار ۲۷ هزار و ۷۲۱ میلیارد ریال محکوم شده است و البته به لحاظ ماده ۱ تصویب شده جلسه شصت و نهم شورای عالی هماهنگی اقتصادی به تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ از سران قوا که همه جریمه های درج شده در قانون تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی در هر مراتب به ۵ برابر افزایش پیدا کرده است که شرکت بهمن موتور باید ۱۳۸ هزار و ۶۰۶ میلیاردریال را پرداخت نماید.
براساس این حکم ذکر شده بهمن موتور موظف به استرداد مبالغ اضافی اخذشده در حق خریداران در بازه زمانی تخلف سال ۱۴۰۰ است که رای صادره حضوری و به مدت ۱۰ روز بعد از ابلاغ قابل تجید نظر در شعبه مربوطه است.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ۸۰ درصد تقاضاها در بازار خودرو کاذب است

مطالب مرتبط

فروش لاماری در طرح سامانه یکپارچه ۱۵ تیر

mortazavi

کشنده و کامیون دوو با قیمت امروز در ۸ آذرماه

mortazavi

واردات خودرو باید براساس دستورات وزارت صمت انجام شود…

mortazavi

نظر دهید.