مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

بهمن موتور فروش نقدی محصولات خود را آغاز کرد….

بهمن موتور فروش نقدی محصولات خود را آغاز کرد.... از صبح امروز، شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲، شرکت بهمن موتور با قیمت‌های جدید، طرح فروش نقدی محصولات خود را آغاز می‌کند. در این طرح، محصولات وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ۴، و همچنین وانت کاپرا۲ و ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسند. تحویل این محصولات بر طبق بخشنامه، هفته آخر آبان ۱۴۰۲ می‌باشد. این طرح از ساعت 10 صبح شروع خواهد شد.

بهمن موتور فروش نقدی محصولات خود را آغاز کرد….

از صبح امروز، شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲، شرکت بهمن موتور با قیمت‌های جدید، طرح فروش نقدی محصولات خود را آغاز می‌کند. در این طرح، محصولات وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ۴، و همچنین وانت کاپرا۲ و ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسند. تحویل این محصولات بر طبق بخشنامه، هفته آخر آبان ۱۴۰۲ می‌باشد. این طرح از ساعت ۱۰ صبح شروع خواهد شد.

بنابراین، وانت کارا تک کابین تیپ۴ با قیمت ۴۸۲ میلیون تومان، دو کابین تیپ۴ با قیمت ۵۱۷ میلیون تومان، و وانت کاپرا۲ با قیمت ۹۶۳ میلیون تومان، همچنین ون باری اینرودز با قیمت ۷۹۴ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

بهمن موتور فروش نقدی محصولات خود را آغاز کرد....  از صبح امروز، شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲، شرکت بهمن موتور با قیمت‌های جدید، طرح فروش نقدی محصولات خود را آغاز می‌کند. در این طرح، محصولات وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ۴، و همچنین وانت کاپرا۲ و ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسند. تحویل این محصولات بر طبق بخشنامه، هفته آخر آبان ۱۴۰۲ می‌باشد. این طرح از ساعت 10 صبح شروع خواهد شد.  بنابراین، وانت کارا تک کابین تیپ۴ با قیمت ۴۸۲ میلیون تومان، دو کابین تیپ۴ با قیمت ۵۱۷ میلیون تومان، و وانت کاپرا۲ با قیمت ۹۶۳ میلیون تومان، همچنین ون باری اینرودز با قیمت ۷۹۴ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  زامیاد به اظهارات نماینده مجلس واکنش نشان داد

مطالب مرتبط

بلاتکلیفی خریداران و گران تر شدن خودروهای بازار

نویسنده ارشد

کاهش قیمت تارا در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲

mortazavi

افزایش قیمت پراید شرم‌آور است

سجاد ناجی

نظر دهید.