مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

بهمن موتور زمانبندی تکمیل وجه مشتریان در سامانه یکپارچه را اعلام کرد….

بهمن موتور زمانبندی تکمیل وجه مشتریان در سامانه یکپارچه را اعلام کرد .... گروه خودرویی بهمن موتور زمانبندی تکمیل وجه برای مشتریان خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد و در این خصوص امیر منصف معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اعلام قیمت محصولات این شرکت گفت: بر این اساس مشتریان محصولات این شرکت که زمان تحویل آنها مرداد 1402 اعلام شده و از ساعت ده صبح چهارشنبه به تاریح 21 تیر تا ساعت 16 تاریخ 27 تیرماه فرصت دارند که نسبت به تکمیل وجه خود اقدام نمایند. 

بهمن موتور زمانبندی تکمیل وجه مشتریان در سامانه یکپارچه را اعلام کرد ….

گروه خودرویی بهمن موتور زمانبندی تکمیل وجه برای مشتریان خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد و در این خصوص امیر منصف معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اعلام قیمت محصولات این شرکت گفت: بر این اساس مشتریان محصولات این شرکت که زمان تحویل آنها مرداد ۱۴۰۲ اعلام شده و از ساعت ده صبح چهارشنبه به تاریح ۲۱ تیر تا ساعت ۱۶ تاریخ ۲۷ تیرماه فرصت دارند که نسبت به تکمیل وجه خود اقدام نمایند.

همچنین امیر منصف با اشاره به اینکه نرخ ارز اختصاص یافنه در سالهای گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است اما این شرکت در جهت همراهی و همکاری با سیاست های وزارت صمت، محصولات خود را با نرخ های زیر عرضه می کند. در همین رابطه قیمت محصولات بهمن موتور در مقایسه با محصولات مشابه ارزنده و منصفانه بیان شده است.

در جدول زیر می توانید قیمت محصولات بهمن موتور اعلام شده است:

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  بازار خودرو امروز (5 شهریورماه 1402)

مطالب مرتبط

چشم بازار خودرو به دنبال شاهین ‌کراس سایپا

سجاد ناجی

خط مالی جدید ایران خودرو

سردبیر

تولید خودرو در ایران سال ۲۰۱۹ با رشد منفی مواجه شد

سردبیر

نظر دهید.