مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

بهمن دیزل در قیمت امروز ۲ آذرماه با جدیدترین خبرها

بهمن دیزل در قیمت امروز 2 آذرماه با جدیدترین خبرها گروه خودرویی بهمن دیزل در 2 آذرماه لیست قیمت جدیدی از محصولات خود را به روزرسانی کرد که در ادامه جدول زیر می توانید مشاهده کنید.

بهمن دیزل در قیمت امروز ۲ آذرماه با جدیدترین خبرها

گروه خودرویی بهمن دیزل در ۲ آذرماه لیست قیمت جدیدی از محصولات خود را به روزرسانی کرد که در ادامه جدول زیر می توانید مشاهده کنید.

از گروه صنعتی بهمن دیزل چه می دانید؟

شرکت بهمن دیزل به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت دارای تجربه‌ای حدود دو دهه‌ای در تولید انواع کامیون و کامیونت است و در طی این دوره، مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده است.

شرکت بهمن دیزل در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد. در آغاز فعالیت خود، گروه خودروسازی بهمن به تجاری‌سازی زیرمجموعه‌های خود پرداخت و کار خود را آغاز کرد. این شرکت در ابتدای تأسیس با امضای یک قرارداد انحصاری با شرکت ایسوزوی ژاپن، به مونتاژ کامیونت‌های ایسوزو در کشور پرداخت. این کامیونت‌ها از سال‌های ابتدایی عرضه خود در بازار ایران، توانستند فروش بسیار بالایی را به دست آورند و در نتیجه نقش بسزایی در بازار کامیونت‌های این کشور ایفا کنند.

قبل از آن تاریخ، با وجود وجود کامیونت‌های خاور و سایر مدل‌های کامیونت، که یا قدیمی شده بودند یا کارایی مناسبی نداشتند، بازار خودروهای نیمه‌سنگین در ایران با مشکلاتی روبرو بود. با ورود کامیونت‌های ایسوزو، کیفیت و کارایی بهتری به بازار این دسته از خودروها وارد شد.

همکاری بین ایسوزو و شرکت بهمن دیزل گسترش یافت و بسیاری از مدل‌های کامیونت و کامیون تولید و به بازار عرضه شدند. حتی برنامه‌هایی برای تولید کامیون ایسوزو در داخل کشور پیش بینی شده بود. با این حال، به دلیل تحریم‌های مرتبط با صنعت خودروسازی، این برنامه‌ها به پایان رسیدند و فرایند توسعه کامیون ایسوزو در ایران متوقف شد، همانطور که اکنون شاهد آن هستیم.

طرح ویژه آذرماه از سایپا 

شرکت بهمن موتور در دهه ۹۰ هجری، همکاری‌های رسمی با شرکت فاو را آغاز کرد و نتیجه این همکاری‌ها، تولید و عرضه انواع کامیونت‌ها، کامیون‌ها و کشنده‌های فاو در شرکت سیبا موتور، که زیرگروهی از خودروسازی بهمن دیزل است، بوده است. در سال‌های اخیر، همکاری‌های بیشتری با شرکت‌های چینی انجام شده و نتیجه این همکاری‌ها در تولید و عرضه کامیون و کامیونت‌های امپاور قابل مشاهده است. همچنین، شرکت بهمن دیزل قصد دارد یک کشنده جدید از شرکت چینی بایک را به خطوط تولید خود اضافه کند. به طور کلی، این گروه به عنوان یکی از فعال‌ترین تجاری‌سازهای کشور شناخته می‌شود. این شرکت همچنین، در جهت تولید ملی، چندین مدل کامیونت از جمله شیلر و فورس را به بازار عرضه کرده است. هدف اصلی این شرکت، توسعه و بهبود بیشتر در ارائه خودروهای کیفیتی در رده تجاری می‌باشد.

مطالعه بیشتر  مدل های ب ام و در 20 شهریور چند خرید و فروش شدند؟

در ادامه اشاره ای کوتاه به محصولات گروه بهمن دیزل خواهیم داشت:

  • کشنده فاو
  • کشنده ام پاور BD500
  • کشنده BAIC X9
  • کامیون فورس F210
  • کامیون امپاور BD300
  • کامیون ۲۶ تن CA3250
  • کامیونت فورس
  • کامیونت Tiger V
  • کامیون شیلر ۶ تن
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مدیران خودرو طرح نقد و اقساط ۵ محصول را تنها به صورت حضوری امکان پذیر کرده است!

mortazavi

خودرو و قیمت های امروز جدید در ۲۶ اردیبهشت ماه با سایپا و ایران خودرو

mortazavi

مردم خواستار واردات خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.