مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

زمان برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز سال ویژه خرداد ۱۴۰۲

زمان برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز سال ویژه خرداد 1402 همزمان به برگزاری بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز قرار است از 10 مدل جدید خودرو نیز رونمایی شود و همچنین شاهد خواهیم بود که خودروسازان بزرگی در نمایشگاه  خودروی شیراز در خرداد 1402 حضور داشته باشند. مجری نمایشگاه خودرو شیراز از برگزاری اولین رویداد خودروی کشور در شهر شعر و ادب با استقبال گسترده خودروسازان داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز بیش از 10 خودروی جدید عرضه شده رونمایی خواهد شد.
زمان برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز سال ویژه خرداد ۱۴۰۲ | برگزاری بیستمین نمایشگاه خودرو
همزمان به برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز قرار است از ۱۰ مدل جدید خودرو نیز رونمایی شود و همچنین شاهد خواهیم بود که خودروسازان بزرگی در نمایشگاه  خودروی شیراز در خرداد ۱۴۰۲ حضور داشته باشند. مجری نمایشگاه خودرو شیراز از برگزاری اولین رویداد خودروی کشور در شهر شعر و ادب با استقبال گسترده خودروسازان داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز بیش از ۱۰ خودروی جدید عرضه شده رونمایی خواهد شد. زمان برگزاری نمایشگاه خودرو  در ادامه ذکر شده است…
علیرضا عاجزی با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه خودرو شیراز با توجه به توانمندی های کشور و استان فارس به اولین رویداد خودرویی کشور تبدیل شده است که مورد استقبال شرکت های خودروسازی قرار گرفته است.
همچنین وی پیرو صحبت های خود اینگونه نیز توضیح داد که براساس تجربیات سال های قبل و همینطور بالا رفتن تعداد شرکت های خودروسازی و واردکنندگان در ایران به نسبت سال گذشته، این گردهمایی بزرگ و ویژه برگزار خواهد شد
شاهد رقابت سنگین بین این گروه های صنعتی خودروسازی در ایران خواهیم بود و همچنین مشتری براساس قیمت، کیفیت و محصول مناسب در بازار حق انتخاب و بررسی دارد
برگزاری نمایشگاه در شیراز یک محل مناسب برای معرفی جدیدترین محصولات شرکت ها است و همانطور که اشاره شد، قرار است در این نمایشگاه خودروی فارس نیز از مدل های جدید زیادی رونمایی شود.
وی افزود: خودروسازان کشور که بازدیدهای متعددی از نمایشگاه های خودرو در نظر گرفته اند، برنامه های خود را در بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز اجرایی خواهند کرد.
مجری نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ در ادامه تصریح کرد: رونمایی از بیش از ۱۰ خودروی جدید در خودروهای سبک و سنگین تنها بخشی از برنامه های خودروسازان برای حضور در نمایشگاه خودرو شیراز است.
وی در ادامه گفت: بهمن موتور، شایان دیزل و زامیاد، گروه ماموت و …. چندین شرکت خودروسازی هستند که برای عرضه محصول جدید برنامه ریزی کرده اند.
عاجزی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز و تعیین زمان بازدید اختصاصی خبرنگاران از دستاوردهای خودروسازان، تصریح کرد:
سه شنبه ۲۳ خردادماه از ساعت ۱۲ تا ۱۷ به عنوان روز اول نمایشگاه خودرو شیراز از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه برای بازدید از دستاوردهای خودروسازان محول شده است.
مجری نمایشگاه خودرو شیراز بیان کرد: بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز از ۲۳ خردادماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های شهر شیراز میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت خودروی تارا در 14 ابان چند شده است؟

مطالب مرتبط

جدول قیمت خودرو امروز در ۵ دی

mortazavi

مرحله اول فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو ویژه مادران

سجاد ناجی

۱۰ هزار خودرو از گمرکات ترخیص شد

سجاد ناجی

نظر دهید.