مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

برند چانگان با محصولات متنوع، به لیست خودروهای مازاد در سامانه یکپارچه فروش خودرو افزوده شد

برند چانگان با محصولات متنوع، به لیست خودروهای مازاد در سامانه یکپارچه فروش خودرو افزوده شد... بررسی نشان می‌دهد: بخشی از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش مانده است و مدیران صنعت، معدن و تجارت به دنبال راهی هستند تا مسیر فروش این خودروها را بهبود بخشند. سامانه یکپارچه برای مشتریان جدید به عنوان راهکار اصلی مدنظر سیاست گذاران خودرویی قرار دارد. رییس سازمان توسعه تجارت اظهار داشته است که عدم تمایل متقاضیان به خرید محصولات چینی از جمله دلایلی است که باعث ماندگاری بخشی از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش مانده است.

برند چانگان به لیست خودروهای مازاد در سامانه یکپارچه فروش خودرو افزوده شد…

بررسی نشان می‌دهد: بخشی از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش مانده است و مدیران صنعت، معدن و تجارت به دنبال راهی هستند تا مسیر فروش این خودروها را بهبود بخشند. سامانه یکپارچه برای مشتریان جدید به عنوان راهکار اصلی مدنظر سیاست گذاران خودرویی قرار دارد. بدین ترتیب، برند چانگان با محصولات متنوع، به لیست خودروهای مازاد در سامانه یکپارچه فروش خودرو افزوده شد.

رییس سازمان توسعه تجارت اظهار داشته است که عدم تمایل متقاضیان به خرید محصولات چینی از جمله دلایلی است که باعث ماندگاری بخشی از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش مانده است.

او افزوده که به زودی امکان خرید خودروهای مازاد از این سامانه برای مشتریان جدید فراهم خواهد شد. پیش بینی می‌شود که محصولات برند چانگان نیز به عنوان بخشی از خودروهای مازاد در این سامانه عرضه شوند.

امروز با قیمت خودروها 

محصولاتی چون چانگان CS 35 پلاس و چانگان CS 55 پلاس به همراه شریک ایرانی این شرکت چینی وارد کشور شده‌اند و توسط خودروسازی سایپا به عنوان اولین شرکت واردکننده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قرار دارند.

بررسی بازار خودروهای وارداتی نشان می‌دهد که دو مدل چانگان، یعنی چانگان CS 35 پلاس تیپ دو و چانگان CS 35 پلاس تیپ سه، کمترین افزایش قیمت را نسبت به قیمت‌های عرضه شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در بازار خودرو تجربه کرده‌اند.

از این رو، احتمال وجود دارد که باز کردن در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی نیز تاثیر محدودی بر جذب مشتریان جدید برای خرید محصولات مازاد از جمله خودروهای برند چانگان داشته باشد.

مطالعه بیشتر  قیمت جدید کامیونت های فاو 15 اردیبهشت 1402

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

چطور از یخ زدگی ماشین در زمستان جلوگیری کنیم؟

mortazavi

قیمت انواع پراید ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

تارا با پیشرانه Tu5 پلاس به بازار می آید

سجاد ناجی

نظر دهید.