مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اطلاعیه ایران خودرو برای برندگان ۴ خودرو و واریز پیش پرداخت…

اطلاعیه ایران خودرو برای برندگان 4 خودرو و واریز پیش پرداخت ... گروه خودرویی ایران خودرو برای واریز کردن مبلغ پیش پرداخت برندگان 4 خودرو این شرکت اعم از: پژو 207 دستی، پژو 207 اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس در تاریخ آذرماه 1402 فراخوان ذکر شده را صادر کرد که به شرح زیر است:

اطلاعیه ایران خودرو برای برندگان ۴ خودرو و واریز پیش پرداخت … گروه خودرویی ایران خودرو برای واریز کردن مبلغ پیش پرداخت برندگان ۴ خودرو این شرکت اعم از: پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز و دنا پلاس و تحویل در تاریخ آذرماه ۱۴۰۲ فراخوان ذکر شده را صادر کرد که به شرح زیر است:

براساس گزارش روز سایت ۲۲ شرقی خبرگزاری خودروی، برای شرایط پیش فروش بعضی از محصولات ایران خودرو برای سومین بخش اولویت های پاییز ۱۴۰۲ با تحویل آذر ۱۴۰۲ اعلام شده که افراد ثبت نام شده در سامانه یکپارچه می توانند نام خود را در سایت فروش اینترنتی این شرکت پیدا کرده و یا اینکه پیامک از سمت گروه ایران خودرو ارسال می شود و می توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که قیمت خودروها براساس قیمت زمان تحویل درج شده در قرارداد می باشد.

در ادامه خبرهای خودرویی امروز۱ تیرماه ۱۴۰۲ طرح جدید ایران خودرو نیز برای پیش فروش برخی محصولات اعلام شده است، بر روی لینک کلیک کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آمار کاهش 900 میلیونی در بازه 8 ماهه رکورد جدیدی زد!

مطالب مرتبط

آیا بازهم قیمت کارخانه‌ای خودروها افزایش می‌یابد؟

سجاد ناجی

۱۴ مدل خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه می شوند.

mortazavi

چرا باید خودروی روسی با کیفیت پایین وارد کنیم؟ دلیل ورود لادا به صنعت خودروی ایران چیست؟

mortazavi

نظر دهید.