مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

بررسی قیمت خودروها امروز یکشنبه ۲۰ آذرماه

بررسی قیمت خودروها امروز یکشنبه 20 آذرماه بازار خودروهای داخلی امروز، یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۴۰۲، نوسانات محدودی در قیمت دارد و در بخش خودروهای مونتاژی، اخبار تازه ای که به دست رسیده نشان از کاهش نسبتا شدید این مدل خودروها است. به طور مثال، دیگنیتی در طول ۲۴ ساعت گذشته با کاهش قیمت تا ۱۰۰ میلیون تومان مواجه شده است.

بررسی قیمت خودروها امروز یکشنبه ۲۰ آذرماه

بازار خودروهای داخلی امروز، یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۴۰۲، نوسانات محدودی در قیمت دارد و در بخش خودروهای مونتاژی، اخبار تازه ای که به دست رسیده نشان از کاهش نسبتا شدید این مدل خودروها است. به طور مثال، دیگنیتی در طول ۲۴ ساعت گذشته با کاهش قیمت تا ۱۰۰ میلیون تومان مواجه شده است.

در بازار خودروهای داخلی، امروز یک‌شنبه، ۱۹ آذر ۱۴۰۲، نوسانات محدودی در قیمت وجود دارد، در حالی که در بخش خودروهای مونتاژی، نوسانات نسبتاً شدیدی رخ داده است. به عنوان مثال، در یک روز، قیمت خودروی دیگنیتی کاهش ۱۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و همچنین قیمت خودرو هایما S8 20 میلیون تومان افزایش یافته است. این تغییرات قیمتی نشان دهندهٔ فرایند فروش پلکانی و پیوسته توسط خودروسازان دولتی و خصوصی در این هفته است. به نظر می‌رسد که این شرایط ممکن است منجر به کاهش قیمت و کاهش تمایل مشتریان به خرید خودرو از بازار آزاد شود، مانند آنچه در پایان هفته گذشته اتفاق افتاده بود.

در روز گذشته، شرکت‌های لاماری، بهمن موتور، ایران‌خودرو و سایپا از جمله خودروسازانی بودند که محصولات خود را در سامانه جامع یکپارچه فروش یا از طریق نمایندگی‌های خود در سراسر کشور عرضه کردند. این اقدام به منظور ادامه فعالیت در بازار خودرو در شرایطی که روزهای بسیار چالشی را تجربه می‌کند، انجام شد.

خودروهای داخلی با قیمت امروز

نام خودرو تغییر در قیمت قیمت جدید (میلیون تومان)
دنا پلاس توربو طرح تبدیل دستی به اتوماتیک
ساینا دنده‌ای با استاندارد ۸۵ گانه در طرح ثبت نام است و انتظار افزایش قیمت وجود دارد.
رانا پلاس پانارومیک کاهش ۳ میلیون تومانی ۵۲۱
سورن پلاس دوگانه سوز کاهش ۳ میلیون تومانی ۶۱۵
کوییک R اتوماتیک کاهش ۳ میلیون تومانی ۴۵۳
شاهین G کاهش ۳ میلیون تومانی ۵۸۴
۲۰۷ دنده سقف فلزی افزایش ۴ میلیون تومانی ۶۱۹
سورن پلاس بنزینی افزایش ۷ میلیون تومانی ۵۹۵
تارا دنده دستی V1 افزایش ۷ میلیون تومانی ۶۷۳
مطالعه بیشتر  آغاز 2 طرح فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه

در روز گذشته، خبرهای متعددی درباره ثبت نام و طرح تغییرات در خودروهای ثبت‌نامی ارائه شد. این تغییرات شامل طرح تبدیل دنا پلاس توربو دنده دستی به دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز بود. به علاوه، ثبت نام خودروی ساینا دنده‌ای با استاندارد ۸۵ گانه نیز صورت گرفت. در این راستا، میزان تغییرات قیمتی در بازار خودرو اعلام شد که به شرح جدول بالا می‌باشد.

خودروهای مونتاژی با قیمت امروز

نام خودرو تغییر در قیمت قیمت جدید (میلیون تومان)
جک S5 کرمان موتور کاهش ۸ میلیون تومانی ۱٫۳۱۰
دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور کاهش ۹۸ میلیون تومانی ۲٫۰۲۵
هایما S8 افزایش ۲۱ میلیون تومانی ۱٫۶۹۰
فیدلیتی پرایم افزایش ۱۱ میلیون تومانی ۱٫۵۵۰
آریزو ۶ پرو افزایش ۶ میلیون تومانی ۱٫۳۳۰

در بازار خودروهای مونتاژی، بیشتر محصولات با قیمت‌های قبلی‌ خود در حال معامله هستند. در جدول بالا، بخشی از این نوسانات قیمتی در بازار آورده شده است. به علاوه، کاهش قیمت ۸ میلیون تومانی خودرو جک S5 کرمان موتور و کاهش ۹۸ میلیون تومانی قیمت خودرو دیگنیتی پرستیژ از مهمترین ریزش قیمت‌ها در بازار آزاد بود. همچنین، افزایش قیمت ۲۱ میلیون تومانی خودرو هایما S8، با قیمت ۱٫۶۹۰ میلیون تومان، بر جایگاه اول افزایش قیمت‌ها قرار دارد. سپس فیدلیتی پرایم با افزایش قیمت ۱۱ میلیون تومانی و آریزو ۶ پرو با افزایش قیمت ۶ میلیون تومانی در جایگاه دوم و سوم این لیست قرار دارند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تدوین طرح نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین

سجاد ناجی

جدیدترین قیمت های محصولات سایپا در آذرماه ۱۴۰۱

mortazavi

فروش فوری شاهین سایپا برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه

mortazavi

نظر دهید.