مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مسئولین بدعهدی شرکت سایپا را پیگیری می کنند!!!

مسئولین بدعهدی شرکت سایپا را پیگیری می کنند!!! مشتریان این خودروساز به دلیل تأخیر در تحویل خودروها انتقاد کرده‌اند. آن‌ها می‌خواهند دلایل عدم ارائه خودرو در موعد مقرر توسط شرکت سایپا پیگیری شود و مسئولان این شرکت باید از بدعهدی در ارائه خدمات به مشتریان جلوگیری کنند.

مسئولین بدعهدی شرکت سایپا را پیگیری می کنند!!!

مشتریان این خودروساز به دلیل تأخیر در تحویل خودروها انتقاد کرده‌اند. آن‌ها می‌خواهند دلایل عدم ارائه خودرو در موعد مقرر توسط شرکت سایپا پیگیری شود و مسئولان این شرکت باید از بدعهدی در ارائه خدمات به مشتریان جلوگیری کنند.

در ماه‌های گذشته، گزارش‌های مختلفی ارائه شده که اشاره به عدم ارائه خودروها به موقع توسط شرکت‌های خودروساز دارند. همچنین، پویش‌های متعددی در بخش فارس من ارسال شده که نشان دهنده عدم پایبندی شرکت‌های مختلف، از جمله شرکت سایپا، به تعهدات خود در قبال مشتریان می‌باشد و خودروها را به مشتریان تحویل نمی‌دهند.

با توجه به گزارش رسمی ارائه شده توسط شرکت سایپا به بورس، این شرکت در پنج ماه اول امسال نتوانسته است ۱۲ هزار دستگاه خودروی تولیدی خود را به مشتریان تحویل دهد.

با توجه به بررسی اطلاعات منتشر شده توسط سایپا در سایت کدال سازمان بورس، این شرکت در ماه مرداد تنها ۲۶ درصد از تعداد کل خودروهای شاهین تولیدی خود را به مشتریان تحویل داده است.

هرچند شرکت خودروساز اعلام کرده است که تولید و تحویل خودروهای شاهین در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اما مشتریان همچنان از عدم تحویل به موقع خودروها توسط این شرکت شکایت دارند.

به گفته کارشناسان، دلیل اصلی عدم تحویل خودرو به مشتریان و کاهش عرضه آنها به بازار، به دلیل برنامه‌ریزی شرکت‌های خودروساز برای افزایش قیمت خودروها و سپس عرضه آنها با نرخ‌های جدید می‌باشد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  بی‌تحرکی در اجرای استاندارد یورو ۵

مطالب مرتبط

خودروهای لکسوس کاهش یک میلیاردی را تجربه کردند …

mortazavi

کاهش قیمت خودرو با افزایش داخلی سازی

سجاد ناجی

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

سجاد ناجی

نظر دهید.