مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

با واردات خودرو افزایش قیمت تا پایان سال نخواهیم داشت…

با واردات خودرو افزایش قیمت تا پایان سال نخواهیم داشت...  رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مشهد گفت: با واردات خودرو به طور 100 درصدی کاهش قیمت خواهیم داشت و تا پایان سال 1402 افزایش قیمت خودرو نخواهیم داشت. 

با واردات خودرو افزایش قیمت تا پایان سال نخواهیم داشت… 

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مشهد گفت: با واردات خودرو به طور ۱۰۰ درصدی کاهش قیمت خواهیم داشت و تا پایان سال ۱۴۰۲ افزایش قیمت خودرو نخواهیم داشت.

حسین حسینی همچنین ادامه داد: در مورد وضعیت قیمت خودرو در مشهد گفت: اکنون قیمت خودروها ثابت است و از فروردین ۱۴۰۲  قیمت خودرو روند کاهشی داشت، این روند همچنان ادامه دار بود. وی گفت: با واردات خودرو ۱۰۰ درصد کاهش قیمت داریم و تا اخر سال نیز قیمت خودروها بالا نخواهند رفت.

ضمن اینکه حسینی با بیان اینکه خرید و فروش خودرو زیر قیمت بازار انجام شود، این چنین عنوان کرد که: چنانچه فردی خودروی خود را زیر قیمت بازار به فروش برساند، این احتمال وجود دارد که به فروش برسد در غیر اینصورت، در بنگاه ها خرید ندارند و مصرف کننده ها نیز بسیار کم هستند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: خرید و فروش خودرو در بازار انجام نمی شود و عرضه و تقاضا هم برابر نیست، در نهایت بازار شکل رکود به خود گرفته است و از ابتدای سال خرید و فروش خودرو ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش داشته است.

همچنین وی ادامه داد: مصرف کننده ها هم منتظر واردات خودرو هستند و همچنین در هفته ۳ الی ۴ نمایشگاه خودرو از همکاران تعطیل می شود به این خاطر که اجاره ملک بالا رفته و دیگر توان پرداخت نیست.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  سیستم تعلیق فعال چیست و چه تفاوتی با سیستم تعلیق معمولی دارد؟

مطالب مرتبط

پیش فروش جدید ایران خودرو تارا

سجاد ناجی

نخستین مدل خودروی خارجی در بورس چانگان CS35 پلاس مدل ۲۰۲۳

mortazavi

طرح جدید سایپا در پیش فروش محصولات (اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)

mortazavi

نظر دهید.