مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

بالاترین درصد رضایت برای خودروهای رانا، پارس، هایما S5، هایما S7 و پژو ۲۰۶

بالاترین درصد رضایت برای خودروهای رانا، پارس، هایما S5، هایما S7 و پژو ۲۰۶ مدیر بخش ارتباط با مشتریان گروه صنعتی خودرو ایران با بیان اینکه تابستان سال گذشته از فروش خودروهای رانا، پارس، هایما S5، هایما S7 و پژو 206 رضایت بالایی داشت. در این مدت رضایت خودکار سمند، سورن، تارا، هایما S5، رانا و دنا پلاس بیشترین نرخ رشد را به خود اختصاص دادند.

بالاترین درصد رضایت برای خودروهای رانا، پارس، هایما S5، هایما S7 و پژو ۲۰۶

مدیر بخش ارتباط با مشتریان گروه صنعتی خودرو ایران با بیان اینکه تابستان سال گذشته از فروش خودروهای رانا، پارس، هایما S5، هایما S7 و پژو ۲۰۶ رضایت بالایی داشت. در این مدت رضایت خودکار سمند، سورن، تارا، هایما S5، رانا و دنا پلاس بیشترین نرخ رشد را به خود اختصاص دادند.

محمدرضا هادی نژاد با اشاره به اینکه مدیریت ارتباط با مشتری گروه صنعتی ایران خودرو به منظور افزایش رضایت مشتری در زنجیره ارزش و حمایت از مشتریان، بررسی های دوره ای از فرآیندهای جاری را انجام می دهد، گفت: فرآیند فروش تا تحویل خودرو، اولیه کیفیت محصول (سه ماه پس از تحویل) و کیفیت پایداری محصول (۲۴ ماه پس از تحویل)، فرآیند پذیرش تا ترخیص در شبکه نمایندگی، اقدامات پشتیبانی و رضایت مشتری رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات در بخش فروش، خدمات پس از فروش، کیفیت محصول و خودروهای امدادی در این دسته قرار می گیرند.

وی با اشاره به نتایج نظرسنجی رضایت مشتریان از خدمات فروش در زمستان ۱۴۰۱، تصریح کرد: در این نظرسنجی میزان رضایت مشتریان از خدمات فروش شرکت ایران خودرو مورد ارزیابی قرار گرفت و عوامل موثر بر آن به صورت آماری از مشتریانی بود که زمستان ۱۴۰۱ ماشین های خود را دریافت کرده بودند، مورد بررسی قرار گرفت.

جدیدترین خبرهای امروز: شرایط پیش فروش برای کامیون و پیکاپ های ایران خودرو دیزل ویژه خردادماه منتشر شده است، برای اطلاع از جزئیات بر روی لینک کلیک کنید.

مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد: بر این اساس میانگین رضایت مشتریان از خدمات فروش در زمستان ۱۴۰۱ ۷۴٫۱۷ بوده که نسبت به پاییز همان سال ۰٫۳ درصد افزایش داشته است. وی گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است که دلیل اصلی آن بهبود «تحویل به موقع» و «اطلاع رسانی شرایط فروش» بوده است که به ترتیب رشد ۷٫۳ و ۱٫۶ درصدی داشته است.

مطالعه بیشتر  آغاز فروش دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت غیر قطعی

وی در زمستان ۱۴۰۱ متوسط ​​رضایت از رسیدگی به درخواست ها و شکایات را ۶۰٫۳۳ عنوان کرد که به معنای افزایش ۶٫۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است و اظهار داشت: پشتیبانی خودرو ۶۶٫۹۵ است. خدمات پس از فروش ۶۴٫۰۴ درصد، فروش ۵۹٫۶ درصد و کیفیت محصول ۵۴٫۱۷ درصد (نیمه دوم ۱۴۰۱) است، یعنی دلیل اصلی این نرخ رشد بهبود رضایت در مدت زمان به طول انجامیده برای رسیدگی به درخواست مشتریان و همچنین سهولت فرآیند ثبت درخواست و اولین تماس از سمت کارشناسان است.

هادی نژاد با مطرح کردن این آمار همچنین اشاره به میانگین رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش نسبت به دوره قبل ۱٫۵ درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵٫۷ درصد با ارزش ۷۳٫۴۲ در زمستان ۱۴۰۱ افزایش داشته است، اظهار داشت: بیشترین میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵٫۷ درصد است. نرخ رشد مربوط به رضایت از هزینه، اطلاع رسانی مناسب در خصوص تعمیرات و تعویض ها، انجام تعمیرات کامل یا سرویس دوره ای و آراستگی فضاهای داخلی تعمیرگاه برای پذیریش و یا ترخیص خودرو است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

عرضه ۵۰۰ دستگاه هایما S7 ، یکشنبه ۶ شهریور در بورس کالا

سجاد ناجی

محصول جدید ایران خودرو با ۹۳ درصد داخلی‌سازی

سجاد ناجی

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد | قیمت محصولات ام وی ام ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.