مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

بازی ۱۴۰۲ وزارت صمت با گران شدن چندبرابری خودروها

بازی 1402 وزارت صمت با گران شدن چندبرابری خودروها با توجه به اظهارات معاونت خودرویی وزارت صمت، باید منتظر گران شدن چندبرابری خودروها در سال جدید باشیم...یک مجله خبری خودرویی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر افزایش 30 تا 70 درصدی قیمت کارخانه ای خودرو نوشت: باید منتظر زلزله چند ریشتری قیمت خودرو باشید! بازار خودرو پس از افزایش قیمت ها، اکنون روند نزولی را تجربه می کند و قیمت خودروها در حال کاهش است زیرا وزارت دفاع قصد دارد قیمت محصولات خودروسازان را افزایش دهد و نسخه جدید خود را معرفی نکرده است و در آغاز. قیمت خودرو افزایش یافته است. معاون خودرویی وزیر صمت گفت: از سال 1398 تاکنون قیمت کارخانه های خودرو تغییری نکرده و با توجه به تورم فعلی شاهد افزایش قیمت خودرو از 30 به 70 درصد خواهیم بود.

بازی ۱۴۰۲ وزارت صمت با گران شدن چندبرابری خودروها

با توجه به اظهارات معاونت خودرویی وزارت صمت، باید منتظر گران شدن چندبرابری خودروها در سال جدید باشیم…یک مجله خبری خودرویی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت کارخانه ای خودرو نوشت: باید منتظر زلزله چند ریشتری قیمت خودرو باشید! بازار خودرو پس از افزایش قیمت ها، اکنون روند نزولی را تجربه می کند و قیمت خودروها در حال کاهش است زیرا وزارت دفاع قصد دارد قیمت محصولات خودروسازان را افزایش دهد و نسخه جدید خود را معرفی نکرده است و در آغاز. قیمت خودرو افزایش یافته است. معاون خودرویی وزیر صمت گفت: از سال ۱۳۹۸ تاکنون قیمت کارخانه های خودرو تغییری نکرده و با توجه به تورم فعلی شاهد افزایش قیمت خودرو از ۳۰ به ۷۰ درصد خواهیم بود.

خبری از خودروهای بورسی: دناپلاس قرار است به زودی تحویل داده شود..

در ادامه این گزارش آمده است: بنابراین پایین ترین نرخ افزایش قیمت خودرو در فاز اولیه را باید ۳۰ درصد در نظر گرفت و شاهد اختلاف ۱۰ درصدی سقف قیمت کارخانه برای محصولات خودروسازی هستیم. بر اساس اعلام معاونت خودرویی صمت، محاسبات در پایان فروردین ماه انجام و قیمت های جدید در نهایت اعلام می شود. با توجه به این گفته ها قرار است افزایش چندبرابری قیمت های خودروها را شاهد باشیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  تکمیل خودروهای ناقص و افزایش تولید در اولويت كاری سایپا

مطالب مرتبط

قیمت جدید کلیه محصولات زامیاد اعلام شد

سجاد ناجی

هنوز خبری از سهمیه جدید نیست

سجاد ناجی

قیمت تارا در مدل های مختلف ۴ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.