مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

بازار خودرو رکود کامل را دید!

بازار خودرو رکود کامل را دید و معاملات خودروها می توان گفت تقریبا صفر است.... به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، بازار خودرو در رکود کامل خود است و باید جزئیات واردات خودروهای کارکرده و روند نهایی آنها شروع شود تا بتوان تغییراتی را در بازار خودرو مشاهده کرد. 

بازار خودرو رکود کامل را دید و معاملات خودروها می توان گفت تقریبا صفر است….

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، بازار خودرو در رکود کامل خود است و باید جزئیات واردات خودروهای کارکرده و روند نهایی آنها شروع شود تا بتوان تغییراتی را در بازار خودرو مشاهده کرد.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران در مورد وضعیت فعلی بازار به رسانه های خبری این چنین گفت: رکورد بازار خودرو کاملا احساس می شود و مشتری کمتری برای خرید خودرو اقدام میکند از همین رو معاملات تقریبا صفر است.

او در ادامه صحبت های خود گفت: قیمت خودروها در روز ممکن است تا ۲ میلیون تومان نوسان داشته باشد اما به طور کلی تغییرات چشمگیری مشاهده نمی شود و قیمت ها در ۱۰ الی ۱۵ روز قبل ثابت بوده است.

وی همچنین ادامه داد که قیمت خودروهایی که قبلا کاهش داشته همچنان حفظ شده است، به عنوان مثال: قیمت ماشین های ۱۰ میلیاردی نزدیک به ۲ میلیارد، ماشین های ۵ میلیاردی نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ماشین های ۴ میلیاردی نزدیک به ۱ میلیارد، ماشین های ۳ میلیاردی نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان، ماشین های ۲ میلیاردی ۶۰۰ میلیون تومان و همچنین ماشین های ۱ میلیاردی نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: بحث واردات خودرو همچنان بلاتکلیف است و دولت در این مورد اظهار نظری نداشته است که باید تمامی این موارد شفاف شده و بعد ثبت سفارش ها انجام شود که بعد از واردات تغییرات را بتوان دید. اما اگر این اتفاق رخ ندهد بازار خودرو همین روند را خواهد داشت. قبل از سال جدید این چنین گفته شد که واردات خودرو آزاد شده است و حتی یک سری ثبت سفارش ها نیز انجام شد اما هنوز هم نتیجه نهایی مشخص نشده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  فروش با قیمت بهمن 1401 برای خودروسازان خصوصی

مطالب مرتبط

بیشتر از ۸۰ درصد افرادی که در قرعه کشی خودرو ثبت نام می کنند قصد سرمایه گذاری دارند!

mortazavi

اکثر خریداران خودرو فروشنده‌اند

سجاد ناجی

خرید خودرو شاهین تنها با ۵۶۵ میلیون تومان + جدول قیمت انواع مدل شاهین خودرو

mortazavi

نظر دهید.