مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

شدت نظارت و بازرسی ها بر بازار خودرو ایران

بازار خودرو امروز | شدت نظارت و بازرسی ها بر بازار خودرو ایران رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده در نامه ای به مدیرکل صنعت، معدن و تجارت از 31 استان و جنوب کرمان بر تقویت کنترل و نظارت بر بازار خودرو تاکید کرد.

بازار خودرو امروز | شدت نظارت و بازرسی ها بر بازار خودرو ایران

رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده در نامه ای به مدیرکل صنعت، معدن و تجارت از ۳۱ استان و جنوب کرمان بر تقویت کنترل و نظارت بر بازار خودرو تاکید کرد.

حسین فرهیدزاده در این نامه ضمن صحبت از رونق بازار خودرو و افزایش قیمت بازار نسبت به قیمت درب کارخانه، گفته است که برخی سودجویان از این زمین برای جمع آوری خودرو استفاده کرده اند.

طبق اعلامیه شماره ۱۱۴۱۹۰۶۱ در روزهای پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۱از سمت وزیر صنعت، معدن و تجارت خودروهای سواری از جمله مواردی هستند که در این طرح قرار گرفته اند و بررسی های شدیدتر در مقابل احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه در برابر آنها صورت می گیرد که با هدف حمایت از مصرف کنندگان و امن سازی فضای بازار خودرو ایران است. همچنین برای بازرسی های بیشتر نیز از پارکینگ های نگهداری خودرو نیز انجام می شود تا شرایط بازار به تعادل بیشتر برسد.

لازم به ذکر است هفته گذشته در نهایت افزایش قیمت محصولات اصلی خودرو به صورت رسمی اعلام و گزارش شد که با توجه به افزایش قیمت محصولات خودروهای داخلی به طور میانگین ۲۹ درصد (بین ۱۰ تا ۴۲ درصد) افزایش یافت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  سه مدل خودرو از رده خارج شدند

مطالب مرتبط

خودروسازان به عمد تولید را پایین نگه داشته اند؟

سجاد ناجی

خبر خودرو امروز | شوک جدید به بازار گرانی خودرو در راه است!

mortazavi

راهکارهای کارشناسان برای رهایی از آشفته بازار خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.