مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

بازار خودرو آرام خواهد شد !

بازار خودرو آرام خواهد شد !

آشفتگی بازار خودرو | کاهش یافتن قیمت خودرو | عدم خرید و فروش در بازار

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: اگر تا پایان سال قیمت دلار ثابت بماند، بازار خودرو  شروع به حرکت کرده و هیجانات در بازار از بین خواهد رفت.

حمیدرضا حیدری در مورد وضعیت معاملات بازار خودرو اظهار کرد: به خاطر ثابت ماندن قیمت دلار در چند وقت گذشته، خرید و فروش در بازار به صورت کم و با قیمت ثابت شروع شده بود، اما به خاطر نوسانات مجدد دلار بازار راکد شد. قطعا بازار به قیمت دلار چشم دوخته است.

وی در خصوص تغییرات قیمت خودرو عنوان کرد: با توجه به هیجانات بازار نمی‌توان پیش‌بینی خاصی در این مورد انجام داد، این مساله به قیمت ارز بستگی دارد. قیمت ماشین‌های ایرانی هم بسته به عرضه بازار و قیمت‌هایی است که مصوب می‌شود. افرادی که در گذشته ثبت‌نام انجام داده اند هنوز خورو خود را دریافت نکرده­اند و تا زمانی که عرضه با تقاضا بالانس نشود قطعا شاهد این نوسانات خواهیم بود.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد ادامه داد: اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند، قطعا خودرو ارزان خواهد شد. قیمت ماشین‌های خارجی وابستگی به قیمت ارز دارند.

وی در خصوص وضعیت قیمت خودرو تا پایان سال یادآوری کرد: با توجه به هیجانات بازار  اگر قیمت دلار ثابت بماند، بازار خودرو حرکت کرده و هیجانات در بازار از بین خواهد رفت. با ثابت ماندن قیمت دلار قیمت خودروها هم ثابت مانده و خریدار و  فروشنده در بازار بدون دغدغه فعالیت خواهند کرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  جانبازان از 6 اسفند برای ثبت نام اولیه خودروهای وارداتی اقدام کنند.

مطالب مرتبط

تولید بخش خودروسازی خصوصی در کشور چه مقدار است؟

mortazavi

رونمایی از کراس اور DL۵ پارس خودرو

mortazavi

سرنوشت قیمتی خودروهای مونتاژی چه شد؟

mortazavi

نظر دهید.