مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

به زودی این مدل های ایران خودرو تحویل خواهد شد.

به زودی این مدل های ایران خودرو تحویل خواهد شد. در اطلاعیه‌ای ارائه شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو، آمده است که هر روز بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو حمل می‌شود و تا پایان ۱۰ روز آینده، تمام خودروهای شماره‌گذاری شده به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

به زودی این مدل های ایران خودرو تحویل خواهد شد.

در اطلاعیه‌ای ارائه شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو، آمده است که هر روز بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو حمل می‌شود و تا پایان ۱۰ روز آینده، تمام خودروهای شماره‌گذاری شده به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

در اطلاعیه‌ای اعلام شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو آمده است که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، با همکاری سازمان ملی استاندارد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بیش از ۱۶ هزار دستگاه خودرو از نیروی انتظامی دریافت و به سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سراسر کشور ارسال شدند. در حال حاضر، این خودروها در مرحله بارگیری و تحویل به مشتریان قرار دارند.

همچنین با توجه به افزایش تخصیص و نصب پلاک، بارگیری و تحویل خودروها نیز افزایش یافته و در حال حاضر حداکثر تعداد ۲۵۰۰ دستگاه در روز به مشتریان تحویل داده می‌شود. به علاوه، مشتریانی که تمایل دارند خودرو را حضوری تحویل بگیرند، می‌توانند این گزینه را انتخاب کنند و از مزایای این روش از جمله عودت هزینه حمل خودرو به مشتری و سرعت در تحویل بهره‌مند شوند.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است که در حال حاضر با توجه به تعیین مهلت ۱۱ روزه برای طی فرآیند تجاری‌سازی محصولات و تولید روزانه بیش از دوهزار دستگاه در این گروه، حداقل ۲۲ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌های آن نگهداری می‌شوند و خودروهای تولیدی با مجوز سازمان ملی استاندارد شماره‌گذاری و به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت جدید کوییک اتومات و وانت 151 + فروش فوری 19 اذر 1401

مطالب مرتبط

ایران خودرو طرح جدید فروش با چک و تحویل سه ماهه

mortazavi

گیربکس چیست و چه زمانی نیاز به تعمیر دارد ؟

دانیال شکوه

مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه به اتمام رسید

سجاد ناجی

نظر دهید.