مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

بدون قرعه کشی صاحب این مدل از ایران خودرو شوید!

بدون قرعه کشی صاحب این مدل از ایران خودرو شوید! بخشنامه جدیدی منتشر شده است که به متقاضیان ایران خودرو این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شرکت در قرعه کشی، خودروی مورد نظر خود را به قیمت کارخانه و در مدت ۹۰ روزه تحویل بگیرند. این امکان برای خودروی وانت آریسان دوگانه‌سوز نیز فراهم شده است که با قیمت کارخانه و در زمان مشخص شده عرضه می‌شود.

بدون قرعه کشی صاحب این مدل از ایران خودرو شوید!

بخشنامه جدیدی منتشر شده است که به متقاضیان ایران خودرو این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شرکت در قرعه کشی، خودروی مورد نظر خود را به قیمت کارخانه و در مدت ۹۰ روزه تحویل بگیرند. این امکان برای خودروی وانت آریسان دوگانه‌سوز نیز فراهم شده است که با قیمت کارخانه و در زمان مشخص شده عرضه می‌شود.

ثبت نام برای فروش ویژه این خودروها تنها از طریق سایت رسمی ایران خودرو انجام می‌شود و متقاضیان ملزم به انتخاب نمایندگی محل سکونت خود برای ثبت سفارش هستند. همچنین، پیش پرداخت اولیه از طریق کارت بانکی الزامی است و هر فرد تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد و در صورت اعمال تغییرات در مشخصات فنی خودرو، متقاضیان ملزم به پرداخت هزینه‌های مربوط به این تغییرات هستند. همچنین، هزینه بیمه شخص ثالث نیز بر عهده مشتری است.

مهلت ثبت نام این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت آغاز شده و تا زمانی که ظرفیت موجودی ادامه دارد، اعمال خواهد شد. تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق سایت رسمی ایران خودرو امکان‌پذیر است و هر گونه تلاش برای تکمیل وجه از طریق سایت‌های دیگر با مسئولیت شرکت ایران خودرو همراه نخواهد بود.

بدون قرعه کشی صاحب این مدل از ایران خودرو شوید!  بخشنامه جدیدی منتشر شده است که به متقاضیان ایران خودرو این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شرکت در قرعه کشی، خودروی مورد نظر خود را به قیمت کارخانه و در مدت ۹۰ روزه تحویل بگیرند. این امکان برای خودروی وانت آریسان دوگانه‌سوز نیز فراهم شده است که با قیمت کارخانه و در زمان مشخص شده عرضه می‌شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  افزایش تولید در ایران خودرو

مطالب مرتبط

افزایش قیمت ها با لابی گری خودروسازان انجام شد

سجاد ناجی

فروش فوق العاده خودروی شاهین از شنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۱

mortazavi

کاهش قیمت ۷۰ میلیونی این مدل خودروهای پرطرفدار

mortazavi

نظر دهید.