مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط ثبت نام برای این خودروی پرفروش (تحویل ۳ ماهه)

شرایط ثبت نام برای این خودروی پرفروش (تحویل 3 ماهه) اعلام شرایط جدید ثبت نام برای فروش فوری و فوق العاده پژو پارس با موعد تحویل 3 ماهه انجام شد.  شرایط شرکت در طرح جدید ایران خودرو که ویژه مهرماه 1402 اعلام شده است، متقاضیان میتوانند برای ثبت نام پژو پارس با موتور XU۷YP  اقدام کنند.

شرایط ثبت نام برای این خودروی پرفروش (تحویل ۳ ماهه)

اعلام شرایط جدید ثبت نام برای فروش فوری و فوق العاده پژو پارس با موعد تحویل ۳ ماهه انجام شد.

شرایط شرکت در طرح جدید ایران خودرو که ویژه مهرماه ۱۴۰۲ اعلام شده است، متقاضیان میتوانند برای ثبت نام پژو پارس با موتور XU۷YP  اقدام کنند.

افراد متقاضی ثبت نام پژو پارس باید نیمی از مبلغ را که ۲۹۴ میلیون تومان است به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و مابقی را تا این بازه زمانی ۳ ماهه پرداخت کرده که براساس قیمت روز کارخانه ای این محصول است. همچنین رنگ تعیین شده برای این مدل خودرو پژو پارس سفید رنگ است.

این طرح فروش ویژه مهرماه ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۵ مهر تا سه شنبه ۲۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

مراحل ثبت نام تنها از طریق وب‌سایت رسمی شرکت ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می‌شود. در صورتی که متقاضیان تصمیم به تکمیل وجه از طریق وب‌سایت دیگری بگیرند، هیچگونه مسئولیتی به عهده شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فقط افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده و اسامی آنان به عنوان بخش سوم از اولویت‌های فروش فوق‌العاده در فراخوان پاییز ۱۴۰۲ این شرکت قرار گرفته و از طریق پیامک یا در وب‌سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale مشخص شده باشد، مجاز به ثبت نام برای خرید پژو پارس می‌باشند.

تحویل خودرو بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده در سامانه یکپارچه صورت خواهد گرفت و سایر ضوابط و مقررات مربوط به تخصیص و تحویل خودرو توسط نهادهای نظارتی ابلاغ خواهد شد.

مطالعه بیشتر  مواظب حواله های جعلی باشید

هزینه‌های قانونی مرتبط با این قرارداد که مشتری ملزم به پرداخت است شامل حق بیمه شخص ثالث، مالیات و سایر موارد ذکر شده است. این مبالغ بر اساس تعرفه‌ها و قوانین معتبر در زمان ثبت نام محاسبه شده و در صورت تغییر تا زمان تحویل خودرو، هر تغییری در مبالغ مذکور بر عهده مشتری خواهد بود.

خودروی ثبت نام شده در بیمه شخص ثالث، مبلغ معادل آخرین سقف قانونی که در زمان تحویل خودرو اعلام شده است را دارا خواهد بود.

در صورت وقوع هرگونه تأخیر ممکن در تحویل خودرو در روش فروش فوق العاده (فراخوان) با موعد تحویل ۹۰ روزه، معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهیانه) از مبلغ خودرو به عنوان خسارت تأخیر محاسبه و بر اساس ضوابط قرارداد قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت ارتقاء استانداردهای ملی در محصولات تولیدی در سال ۱۴۰۲، تجهیزات جدید به خودروی پایه اضافه خواهد شد که امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری را برای مصرف کننده فراهم می‌کند. در نتیجه، خودروی انتخابی به عنوان خودروی پایه محصول خواهد بود و قیمت نهایی آن به تفکیک کلاس جدید محاسبه و قبل از صدور فاکتور از خریدار دریافت خواهد شد.

شرایط ثبت نام برای این خودروی پرفروش (تحویل 3 ماهه)  اعلام شرایط جدید ثبت نام برای فروش فوری و فوق العاده پژو پارس با موعد تحویل 3 ماهه انجام شد.   شرایط شرکت در طرح جدید ایران خودرو که ویژه مهرماه 1402 اعلام شده است، متقاضیان میتوانند برای ثبت نام پژو پارس با موتور XU۷YP  اقدام کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تجربه رانندگی با کوییک افسانه‌ای

مجتبی امیری

به طور قطع قرعه کشی خودرو حذف خواهد شد

سجاد ناجی

دلایل ممنوعیت واردات خودروهای فرانسوی

سجاد ناجی

نظر دهید.